نماد آخرین خبر

بهترین خبر برای اینزاگی؛ طارمی برگشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بهترین خبر برای اینزاگی؛ طارمی برگشت!

ورزش 3/مهدی طارمی که شروع فوق العاده ای در اینتر داشت و طی سه دیدار دوستانه موفق شد پنج بار برای افعی ها گلزنی کند، ناگهان و یک روز قبل از دیدار برابر پیزا، دچار آسیب دیدگی شد و علاوه بر آن مسابقه، دو بازی تدارکاتی دیگر برابر الاتحاد و چلسی را نیز از دست داد.
در ابتدا عنوان شده بود که مصدومیت طارمی باعث دوری 21 روزه او از میادین شده است اما همانطور که در ورزش سه نیز طی یک خبر اختصاصی عنوان شد، دوری مهاجم ایرانی از میادین نهایتا پانزده روز به طول خواهد انجامید که حالا طارمی بسیار زودتر از زمان اولیه اعلام شده در آپیانو رویت شد.

امروز نیز به مانند روزهای قبل، تمرینات اینتر در کمپ تمرینی آپیانو جنتیله برگزار شد و مهدی طارمی به همراه دیگر بازیکنان مصدوم تیم یعنی مارکو آرناتوویچ و پیوتر زیلینسکی، تمرینات انفرادی خود را آغاز کرد و این بهترین خبر ممکن برای سیمونه اینزاگی خواهد بود.
نکته مهم و مثبت این است که طارمی به همراه آرناتوویچ، می تواند از فردا در تمرینات گروهی حضور یابد و بدین ترتیب او برای بازی برابر جنوا در هفته نخست رقابت های سری آ در دسترس کادرفنی خواهد بود و می تواند اولین بازی خود را برای نراتزوری برگزار کند.
البته طبق اعلام خبرنگاران نزدیک به اینتر، طارمی کار را از روی نیمکت آغاز می کند ولی در نیمه دوم می توان شاهد حضور مهاجم ایرانی در زمین مسابقه بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره