نماد آخرین خبر

قول فلیک پس از شکست؛ در لالیگا بهتر بازی می‌کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قول فلیک پس از شکست؛ در لالیگا بهتر بازی می‌کنیم

ورزش 3/هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، پس از شکست سنگین در جام خوان گامپر به هواداران وعده داد که با شروع لالیگا، بازی‌های متفاوتی را به نمایش خواهند گذاشت.قول فلیک پس از شکست: در لالیگا بهتر بازی می‌کنیم

 در جام خوان گامپر، بارسلونا با نتیجه ۳-۰ مقابل موناکو شکست خورد. گل‌های موناکو توسط لامین کامارا در دقیقه ۵۰، بریل امبولو در دقیقه ۵۷ و کریستین ماویسا در دقیقه ۸۶ به ثمر رسیدند.

بارسلونا در این بازی عملکرد خوبی نداشت و هانسی فلیک در اولین تجربه جدی‌اش نتوانست توجه هواداران را جلب کند. پس از پایان بازی، او دقایقی درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

او گفت:«در دقایق ابتدایی خوب بودیم و چند موقعیت خوب داشتیم. امروز کنترل، اعتماد به نفس، سرعت و دقت در پاس‌هایمان کم بود. در نیمه دوم نتوانستیم اشتباهات‌مان را اصلاح کنیم.

بازی خوبی نبود. کارهایی را که در تور آمریکا خوب انجام داده بودیم، امروز بد انجام دادیم. در والنسیا(هفته اول لالیگا) و هفته‌های بعدی بسیار متفاوت بازی خواهیم کرد.

در روزی مثل امروز می‌توانیم آنچه را که خوب و بد انجام داده‌ایم تحلیل کنیم تا در تمرینات روی آن کار کنیم.»

او در آخر درباره پیوستن دنی اولمو به بارسلونا گفت:«دنی اولمو بازیکنی است که به آن نیاز داریم. او گل می‌زند و تفاوت ایجاد می‌کند. مطمئنم به ما کمک زیادی خواهد کرد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره