نماد آخرین خبر

تلفات بارسا در باخت سنگین؛ لوا هم مصدوم شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تلفات بارسا در باخت سنگین؛ لوا هم مصدوم شد!

ورزش 3/در دیدار بارسلونا مقابل موناکو، علاوه‌بر ایلکای گوندوگان، رابرت لواندوفسکی نیز به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.تلفات بارسا در باخت سنگین: لوا هم مصدوم شد!

در مسابقه جام خوان گامپر بین بارسلونا و موناکو، ایلکای گوندوگان و رابرت لواندوفسکی دچار مصدومیت شدند. تنها پنج روز تا آغاز فصل جدید لالیگا برای بارسلونا باقی مانده و به نظر نمی‌رسد که تیم در بهترین شرایط برای بازی سخت در مستایا باشد.

شکست ۳-۰ در جام خوان گامپر، پیش‌فصل هیجان‌انگیز را خراب کرد و برخی از نقاط ضعف بازیکنان جوانی را که در پیش‌فصل درخشیده بودند نشان داد. اما هانسی فلیک از بازیکنان اصلی خود نیز خبر خوبی دریافت نکرد.

در نیمه دوم بازی لواندوفسکی پس از یک نبرد هوایی روی دست خود فرود آمد و از ناحیه مچ دچار مصدومیت شد. در نهایت او با آسیب‌دیدگی‌اش نمی‌توانست به راحتی بدود و در بازی باشد، برای همین فلیک او را تعویض کرد. پیش از مهاجم لهستانی، ایلکای گوندوگان به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر مصدوم و تعویض شد.

این مصدومیت‌ها و شکست سنگین در جام خوان گامپر، فشار زیادی را بر تیم و فلیک وارد کرده است. بارسلونا امیدوار است که با شروع لیگ، عملکرد بهتری از خود نشان دهد و اعتماد هواداران را بازگرداند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره