نماد آخرین خبر

پیام اولمو به فلیک؛ من هم وینگر خوبی هستم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام اولمو به فلیک؛ من هم وینگر خوبی هستم!

ورزش 3/اولمو، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید توانایی بازی کردن در پست وینگر را دارد.پیام اولمو به فلیک: من هم وینگر خوبی هستم!

دنی اولمو به تازگی با قراردادی شش ساله از باشگاه لایپزیش به بارسلونا پیوسته است. با این حال، به دلیل مشکلات مالی بارسلونا و قوانین سخت‌گیرانه لالیگا در ثبت بازیکنان، هنوز نتوانسته‌اند او را برای بازی‌های لیگ ثبت کنند.

در بازی دوستانه امشب بارسلونا در جام خوان گامپر مقابل موناکو که با شکست ۳-۰ به پایان رسید، دنی اولمو به دلیل عدم آمادگی لازم در لیست بازی نبود و نتوانست در این مسابقه شرکت کند.

او که در ورزشگاه حصور داشت، پس از بازی در در مصاحبه‌ای گفت:«نگران ثبت نشدن قراردادم هستم؟ نه، واقعاً نه. باشگاه در حال کار بر روی آن است. من فقط روی فوتبال تمرکز دارم.»

او همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که می‌تواند در پست وینگر بازی کند یا نه، افزود:«بله، البته. من در آلمان در سمت چپ و راست بازی کرده‌ام. هر جا که مربی نیاز داشته باشد، بازی خواهم کرد.»

نکنه قابل توجه این است که نیکو ویلیامز که بارسا او را برای تقویت ‌پست وینگر در نظر داشت، قصد دارد در اتلتیک بیلبائو بماند و ممکن است بارسلونا مجبور شود دنی اولمو را در این پست بازی دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره