نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خاص‌ترین عکس‌های المپیک پاریس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
خاص‌ترین عکس‌های المپیک پاریس

ایسنا/برخی از عکس‌های المپیک پاریس رنگ و بوی متفاوتی دارند و در آن عکس‌ها، لحظات خاصی به تصویر کشیده شده است.
در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ عکس‌های زیادی منتشر شدند اما برخی از آنها لحظات خاص و خاطره‌انگیزی را ثبت کرده‌اند. در این عکس‌ها، صحنه‌های دراماتیکی که با هنر، اتحاد و رفاقت درآمیخته‌ به تصویر کشیده‌ شده است.
موج‌سواری
یکی از زیباترین تصاویر پاریس ۲۰۲۴ تصویری از موج‌سوار برزیلی، گابریل مدینا، را نشان می‌دهد که پس از غلبه بر موج، به‌زیبایی جشن می‌گیرد.

دوچرخه‌سواری

ژست رمکو اونوپل، دوچرخه‌سوار بلژیکی، پس از گذشت از خط پایان استقامت جاده به عنوان نفر اول و جشن‌گرفتن زیر برج ایفل است.

تیراندازی
یوسف دیکچ، ورزشکار ترکیه‌ای، بدون تجهیزات به رقابت با حریفان پرداخت. این عکس عزم راسخ این ورزشکار را به تصویر می‌کشد؛ حسی که بیشتر ورزشکاران آن را تجربه می‌کنند.

دوچرخه‌سواری
عکسی که هزاران نفر از هواداران را در خیابان «رو لپیک» در رقابت دوچرخه‌سواری جاده‌ به تصویر می‌کشد. این عکس با نقاشی معروف کلود مونه استاد آبرنگ در سال ۱۸۷۸ مقایسه می‌شود. این تصویر نمادی از حمایت مردم از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

نقاشی کلود مونه 

شنا
ورزشکار فلسطینی دستش خود را به نشانه همبستگی و امید بالا می‌برد. این تصویر نمادی از وحدت است که در روح المپیک وجود دارد.


ژیمناستیک
ربکا آندراده از تیم برزیل طلا گرفت. سیمونه بایلز، دارنده مدال نقره، و جردن چیلس، دارنده مدال برنز از تیم آمریکا به قهرمان المپیک تعظیم و لحظه خاطره‌انگیزی را ثبت کردند.

سلفی تاریخی
ورزشکاران کره‌ جنوبی و کره شمالی تصویری خارق‌العاده‌ای را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ثبت کردند. این تصویر سیاست را کنار می‌زند و  قدرت اتحاد و وحدت در المپیک را برجسته می‌کند. در اوایل سال جاری، کره شمالی، کره جنوبی را دشمن اصلی خود معرفی کرد و تنش‌ها بین دو کشور به بالاترین سطح خود در سال‌های اخیر رسید. با این روابط تیره، لحظه‌ای از اتحاد در مسابقات تنیس روی میز شکل گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره