نماد آخرین خبر

سرمربی ذوب‌آهن: برایم بازیکن بخرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی ذوب‌آهن: برایم بازیکن بخرید

ورزش 3/سرمربی ذوب‌آهن بعد از توقف مدافع عنوان قهرمانی توسط تیمش از مسئولان کارخانه و هیئت مدیره باشگاه خود درخواست کمک کرد.
  ذوب‌آهن روز گذشته در دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد با تساوی یک بر یک و یک امتیاز ارزشمند زمین بازی را ترک کند. سبزپوشان فوتبال اصفهان که سال گذشته عنوان پنجمی را به دست آوردند، تیم خوبی را برای لیگ بیست و چهارم آماده کرده‌اند ، اما به گفته محمد ربیعی این تیم همچنان نقص هایی در کادر بازیکنان خود دارد.
بعد از پایان بازی روز گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن، ربیعی با حضور در کنفرانس گلایه‌هایی را بابت مشکل موجود در باشگاه خود بر زبان آورد و از مسئولان خواست به حمایت از تیم بپردازند.
سرمربی ذوب‌آهن گفت: «از مدیرعامل کارخانه و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن انتظار دارم به ما کمک کنند تا تیم را تقویت کنیم. همه مشکلات را درک می‌کنیم، اما قرارداد سال گذشته بازیکنان تسویه نشده و پیش‌پرداخت قراردادهای امسال پرداخت نشده است. بچه‌ها تاکنون ثابت کرده‌اند که چقدر باوجود هستند و برای پیراهن ذوب‌آهن ارزش قائل هستند.
ربیعی با اشاره به نیاز تیمش برای جذب بازیکنان جدید در خط حمله بیان کرد: «تیم من در جلوی زمین نیاز به تقویت دارد و حداقل دو بازیکن جدید می‌خواهد. تلاش‌هایی کرده‌ایم، اما بازیکنان موردنظر ما در تاکتیک‌مان نمی‌گنجیدند. تلاش‌هایی برای جذب بازیکن خارجی انجام شد که به سرانجام نرسید. امیدوارم این نواقص را با همکاری و تعامل برطرف کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره