نماد آخرین خبر

شجاعیان: آمدن استقلال به شهر قدس اشتباه است

منبع
فارس
بروزرسانی
شجاعیان: آمدن استقلال به شهر قدس اشتباه است

فارس/بازیکن هوادار گفت: به نظرم استقلال نباید به ورزشگاه شهرقدس بیاید و آمدنش به اینجا اشتباه است.

داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد، ضمن انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس در جمع خبرنگاران گفت: وقتی سه روز پیش اینجا تمرین کردیم استوک بچه ها را نمی دیدیم و گفتیم برای روز بازی چمن را کوتاه کنید که هیچ تغییری نکرد. هیچ چیزمان روی اصول نیست و فقط می خواستیم که لیگ را شروع کنیم.

وی افزود: اگر دارید تلاش می کنید که لیگ بهتر شود امیدوارم زیرساخت ها را هم درست کنید تا بازیکنان بتوانند کیفیت فنی خود را نشان دهند و آسیب نبینند چون این امکانات و زمین ها هیچ چیز به لیگ ایران اضافه نمی کند.

شجاعیان درباره حضور استقلال در ورزشگاه شهر قدس افزود: به نظرم استقلال نباید به اینجا بیاید و آمدنش به اینجا اشتباه است. ما هرسال در حال پسرفت هستیم. به نظر من دستگردی یکی از بهترین چمن های ایران را دارد و نگذاشتند ما در آنجا بازی کنیم. باید کل مدیریت یکدل باشند تا اتفاقات خوب بیفتد که اینگونه نیست و هرکسی ساز خودش را میزند.

هافبک هوادار درباره شایعه توافق خود با مس رفسنجان گفت: طبق بندی که فدراسیون در قراردادها گذاشت باشگاه هوادار به من نوتیس داد و قراردادم یک سال دیگر تمدید شد. در صدد جدایی بودم اما امسال هم در تیم ماندگار شدم و امیدوارم مفید باشم. در نقل و انتقالات گمانه زنی های زیادی بود و حس می کردم که می توانم به تیم دیگری بروم ولی نشد و تمام تلاشم را برای هوادار می کنم.

وی افزود: من پارسال روند خوبی داشتم و می توانستم به تیم های بالا جدولی بروم ولی طبق قانون نتوانستم و این بند فقط داریوش شجاعیان را گیر انداخت! اما باز هم خوشحالم که در هوادار ماندگار شدم.

شجاعیان درباره احتمال  حضور در باشگاه استقلال افزود: صحبت هایی شده بود ولی قسمت نبود. 

بازیکن هوادار گفت: این تیم در ادامه لیگ حرف برای گفتن دارد. ما دیر شروع کردیم و آقای رحمتی مثل یک برادر بزرگتر کنار تیم هستند و رفته رفته بهتر می شود.

وی درباره جدایی حقیقی از هوادار گفت: من با او در ارتباط هستم. خیلی پسر گلی است و به ما کمک زیادی کرد. خیلی دوست داشتیم کنارش باشیم ولی تصمیم، تصمیم مربی و باشگاه است و امیدوارم هرجا که هاست موفق باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید