نماد آخرین خبر

ادی هاو: پول‌دارترین هستیم اما نمی‌گذارند بازیکن بخریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادی هاو: پول‌دارترین هستیم اما نمی‌گذارند بازیکن بخریم!

ورزش 3/ادی هاو، سرمربی نیوکسل یونایتد، درباره تابستان کم سر و صدای این باشگاه صحبت کرد.
 نیوکسل با فعالیت کم در نقل و انتقالات و همچنین فروش استعدادهای جوانی مانند الیوت اندرسون و یانکوبا مینته به مبلغ ۶۵ میلیون پوند برای رعایت قوانین فرپلی مالی، تابستانی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته است.
این باشگاه پس از سه پیشنهاد ناموفق برای مارک گوئهی، مدافع کریستال پالاس، که ۷۰ میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است، هنوز نتوانسته است یک خرید بزرگ انجام دهد. آنها فصل جدید را با بازی خانگی مقابل ساوتهمپتون آغاز می‌کند.
با وجود کمبود هزینه‌ها و کار در چارچوب فرپلی مالی، هاو مطمئن است که تیمش می‌تواند بر پایه جایگاه چهارم دو فصل پیش را به دست بیاورد. هاو گفت: «آیا ما در این فصل دست کم گرفته شده‌ایم؟ نمی‌دانم. وقتی به برخی از مبالغ سرمایه‌گذاری شده در این تابستان نگاه می‌کنید، ما خیلی کمتر از برخی باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. این تضمین نمی‌کند که چیزی به دست آوریم، اما شاید انتظارات را تغییر دهد. ما به‌طور مداوم به‌عنوان ثروتمندترین باشگاه جهان شناخته می‌شویم، اما نتوانسته‌ایم پولمان را خرج کنیم و در این تابستان پول زیادی خرج نکردیم. چون به دلیل قوانین فرپلی مالی محدود شده‌ایم. من احتمالاً ترجیح می‌دهم در این فصل جزء باشگاه‌های مورد توجه نباشیم و یکی از تیم‌هایی باشیم که دست کم گرفته می‌شود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره