نماد آخرین خبر

تقوی: موسوی و غفور به تیم ملی دعوت نشدند که محروم شوند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تقوی: موسوی و غفور به تیم ملی دعوت نشدند که محروم شوند

ایسنا/رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: مندز جزو گزینه‌های فدراسیون است. صحبت های خوبی هم شده است. قالب کسانی که مطرح می‌کنیم جزو ۱۵، ۲۰ نفر اول دنیا هستند.  هدف ما این است که با مربیان خوب دنیا به توافق برسیم.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران شنبه، ۲۷ مرداد ماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در جمع والیبالیست‌ها بیان کرد: خوشحالم که تیمی جوان و آینده‌دار امروز آماده است تا از عزت این کشور دفاع کند. جا دارد از همه کسانی که در این مسیر به شما کمک کرده‌اند تشکر کنم. از آقای داورزنی که جایشان الان خالیست و بقیه کسانی که زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. روزهای خوب، تلخ و دشوار همه گذشت و به ایستگاه آخر رسیده‌ایم. 
او افزود: نتیجه مهم نیست اما بهره‌وری دست شماست. اینکه چگونه به تلاش‌هایی که تا به حال برایتان شده پاسخ می‌دهید، دست شماست. نشان بدهید قدر همه هزینه‌ها و زحمت‌ها را می‌دانید. چشم ۸۰ میلیون جمعیت ایران به شماست. ان‌شاءالله با عزت برمی‌گردید.
رئیس فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران در مورد سرمربی تیم ملی گفت: رایزنی‌ها در حال انجام است. با دو نفر از کسانی که به قرارداد نزدیک‌تر شده‌ایم وبیناری جلسه داریم. از ۶ گزینه‌مان، دو نفر قطعی خارج شده‌اند و مذاکرات با ۴ نفر دیگر در حال انجام است. همانطور که گفتم احتمال عقد قرارداد و مسائل حقوقی بیشتر از ۱۵ شهریور طول بکشد اما توافق با مربی تا یک ماه بعد از المپیک انجام خواهد شد.

او در مورد اینکه اسم مندز به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی مطرح شده است، بیان کرد: ما اسم نبردیم که به روز رسانی کنیم اما مندز هم جزو گزینه‌هاست. صحبت‌های خوبی هم شده است. قالب کسانی که مطرح می‌کنیم جزو ۱۵، ۲۰ نفر اول دنیا هستند.  هدف ما این است که با مربیان خوب دنیا به توافق برسیم. بحث اقتصادی سخت است اما موظفیم تامین کنیم. خیلی اطلاعات را نباید غیرشفاف مطرح کنیم اما اگر غیرشفاف اعلام می کنیم به دلیل بحث حرفه‌ای است. این اطمینان را می‌دهیم که مصریم یک مربی سطح اول را بیاوریم. 
او در مورد اظهار پشیمانی صابر کاظمی از عدم حضور در اردوی ملی و بحث محرومیت این بازیکن گفت: صابر یکی از بهترین بازیکنان ماست. بحث کمیته انضباطی او ورای بحث فنی است. منطقی است باید چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنیم. دوران بازیکن‌سالاری تمام شده است. بازیکن‌ها نباید برای تیم ملی تصمیم بگیرند. صابر کاظمی نسبت به کسانی که حواشی‌شان مطرح می‌شود خیلی جاها می‌شود اخلاقش را مطرح کرد اما امروز با توجه به اظهار ندامتش تجدید نظر صورت می‌گیرد. 
تقوی در واکنش به اینکه چرا بازیکنان دیگری چون محمد موسوی، امیر غفور و محمد فلاح که در اردوی تیم ملی حاضر نشدند نیز محروم نمی‌شوند، گفت: موسوی و غفور در کدام اردو دعوت شدند و در کدام لیست بودند که به تیم نیامدند. اسم صابر کاظمی در سایت رسمی فدراسیون درج شد اما  موسوی و غفور اسم‌شان در لیست رسمی درج نشده بود. آقای فلاح هم اسمش بود و سه روز به درخواست باشگاهی‌اش جواب نداد تا تکلیف تیم ملی مشخص شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره