نماد آخرین خبر

فنونی‌زاده: عیار بازیکنان در آسیا مشخص می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فنونی‌زاده: عیار بازیکنان در آسیا مشخص می‌شود

ایرنا/پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه ما در لیگ برتر کشور خودمان مشکلی نداریم ولی در آسیا عیار بازیکنان مشخص می‌شود که چه کیفیتی دارند.
مرتضی‌ فنونی‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: اینکه می‌گویند اول فصل است و طبیعی است که پرسپولیس نتواند امتیاز بگیرد، اشتباه است. در حال‌حاضر ما دو امتیاز از دست دادیم و همین امتیازات باعث می‌شود قهرمان مشخص شود ولی شک ندارم تیم می‌تواند در آخر فصل هواداران را خوشحال کند ولی باید تا آن موقع صبوری کنند.
وی افزود: من از سیستم بازی کردن ایوب العملود بسیار خوشحالم چون در بازی شاهد بودیم او سانترهایی که در کنار زمین انجام می‌داد هدف‌دار بود و مستقیما روی سر مهاجمان بود. ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی سرمربی تیم وحید امیری را در پست دفاع نگذارد چون او توان دفاع کردن را ندارد. همه شاهد بودیم که حملات ذوب‌آهن از سمت امیری بود. در فصل قبل مقابل استقلال خوزستان امیری در نیمه دوم وارد زمین شد و نتیجه بازی را برایمان تغییر داد. این بازیکن باید در پست اصلی خود بازی کند نه اینکه در دفاع چپ بازی کند.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد آمدن VAR به لیگ برتر، گفت: خیلی خوشحالم که بازی‌های لیگ برترمان با کمک داور ویدویی آغاز ده و در آخر هم شاهد بودیم هیچ‌کسی به داوری اعتراض نکرد. اما امیدوارم بازیکنان در طول بازی با داور بحث نکنند چون دیگر VAR آمده و این موضوع زشت است که با داور بحث کنند. در حال‌حاضر هم با آمدن کمک داور ویدویی کسی نمی‌تواند به قهرمانی تیمی ایراد بگیرد.
فنونی‌زاده درباره آمدن علی قلی‌زاده به پرسپولیس، یادآور شد: در حال‌حاضر در پستی که قرار است قلی‌زاده بیاید، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و سعید صادقی و بازیکنان دیگر وجود دارند و این کار باعث می‌شود تیم دچار مشکل شود. من امیدوارم گاریدو در این مورد تصمیم درست بگیرد ولی من از آمدن وینگر ملی‌پوش بسیار خوشحالم چون این بازیکنان می‌تواند کیفیت فنی تیم را بالا ببرد.
وی در خصوص مشخص شدن حریفان پرسپولیس در لیگ نخبگان، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس با تیم‌های بزرگ آسیایی بازی می‌کنند و آنجا مشخص می‌شود که دو تیم در فصل‌ نقل‌وانتقالات چه کردند. اما خوشبختانه ما در لیگ برتر کشور خودمان مشکلی نداریم ولی در آسیا عیار بازیکنان مشخص می‌شود که چه کیفیتی دارند. پرسپولیس نباید در آسیا به هیچ تیمی فرصت بدهد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی آینده تیم مقابل تراکتور، اظهار کرد: تراکتور در بازی اول توانست ۳ امتیاز را بگیرد و با روحیه بالا برای بازی بعدی آماده شود. همیشه شاهد بودیم که پرسپولیس مقابل تیم‌های بزرگ روان بازی کرده و توانسته ۳ امتیاز را کسب کند و من هم امیدوارم بتوانیم در تبریز به ۳ امتیاز بازی برسیم و به بالای جدول برگردیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره