نماد آخرین خبر

امیدواری بارسا و پاریس؛ ستاره بایرن جدا می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امیدواری بارسا و پاریس؛ ستاره بایرن جدا می‌شود

ورزش 3/کینگزلی کومان دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در بایرن مونیخ ندارد و به دنبال جدایی از این باشگاه در چند روز آینده است.
حضور ونسان کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ به جای توماس توخل به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های فصل جدید باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر فروش چند بازیکن باشند که در فهرست مازاد این مربی جوان قرار گرفته‌اند.
گفته می‌شود که مدیر برنامه کومان چند روز قبل پیامی را از مدیران بایرن مونیخ دریافت کرد که در آن اعلام شده بود که این بازیکن می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال این باشگاه را ترک کند و او هم دیگر تمایلی به ادامه حضور در مونیخ ندارد و به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید است.
پیش از این از علاقه بارسلونا و پاری سن ژرمن و همچنین چند باشگاه عربستانی به جذب این ستاره فرانسوی خبر داده بودند و حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که او می‌خواهد هر طور شده جدایی‌اش از بایرن را در چند روز پیش رو قطعی کند.
این در حالی است که تنها ۱۳ روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است و کومان امیدوار است که بتواند در این مدت با یکی از باشگاه‌هایی که پیشنهادهایی را از آنها دریافت کرده به توافق برسد. می‌شود که او تمایل زیادی برای حضور در بارسلونا ندارد و ترجیح می‌دهد که پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره