نماد آخرین خبر

ال‌پیچیچی در هفته اول؛ امباپه پیام را گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ال‌پیچیچی در هفته اول؛ امباپه پیام را گرفت

ورزش 3/ستاره لهستانی بازگشت بارسا در مستایا را رهبری کرد و تعداد گل‌هایش به والنسیا را به 6 گل افزایش داد. اولین هشدار برای کیلیان امباپه.
روبرت لواندوفسکی فصل جدید لالیگا را با قدرت آغاز کرد و در روز اول مقابل والنسیا، طعمه محبوبش، احساسات مثبتی را از خود به جای گذاشت. مهاجم لهستانی در پیروزی بارسلونا در مستایا نقش اساسی داشت و دو گل به ثمر رساند که به بازگشت این تیم پس از نیمه اول ضعیف کمک کرد. بارسا گل اول را دریافت کرد ولی لوا در ثانیه پایانی نیمه نخست و سپس در شروع نیمه دوم موفق به ثبت دو گل شد تا بارسا برنده بازی شود.
شش گل و یک هت‌تریک مقابل والنسیا
لواندوفسکی حالا برابر والنسیا 6 گل به ثمر رسانده است، بیشتر از هر تیمی در لالیگا. فصل گذشته ستاره لهستانی در بازی برگشت لیگ مقابل والنسیا هت‌تریک کرد. او یک گل دیگر نیز به والنسیا زده است. 
لوا می‌گوید که فصل جاری از تعداد گل‌هایی که در اولین سال حضورش در بارسلونا به ثمر رساند نیز عبور خواهد کرد (32 گل) و او در همین اولین روز فصل با دو گل به صدر گلزنان رفت. لوا می‌داند که امسال برای آقای گلی رقیبی چون کیلیان امباپه دارد و این اولین هشدار او به ستاره فرانسوی بود.
به نظر می‌رسد لواندوفسکی آماده هدایت بارسا برای نبرد قهرمانی لیگ برابر رئال امباپه است. توانایی او در حل بازی‌های پیچیده می‌تواند امسال بسیار به کمک بارسا بیاید.


 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره