نماد آخرین خبر

آتش‌بازی بازیکنان مغضوب پرسپولیس در تراکتور

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آتش‌بازی بازیکنان مغضوب پرسپولیس در تراکتور

ایرنا/ بازیکنان سابق پرسپولیس با توپ پر در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به سراغ تیم سابق خود خواهند رفت.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال تراکتور خواهد رفت. این در شرایطی‌ست که سرخ‌پوشان در هفته نخست این رقابت‌ها در بازی افتتاحیه لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد. از همین رو سرخ‌پوشان در بازی با تراکتور باید به دنبال پیروزی باشند تا در هفته‌های ابتدایی از رقبای خود عقب نیفتند.
نکته جالب در خصوص تقابل پرسپولیس و تراکتور، رویارویی زودهنگام ستاره‌های سابق سرخ‌پوشان با تیم سابق خود است. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی ۳ ستاره پرسپولیس در فصل گذشته بودند که از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در قهرمانی لیگ بیست و سوم بودند. این ۳ بازیکن بعد از اتمام لیگ و قهرمانی با پرسپولیس با انتقالی جنجالی و پر سروصدا از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند تا راهی تبریز شوند و لباس تراکتور را بر تن کنند.
حواشی جدایی این ۳ بازیکن از پرسپولیس همچنان در آستانه بازی حساس این تیم با تراکتور ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس بابت فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند و حضور در تراکتور از سنگربان سابق خود شکایت کرده و این پرونده جنجالی همچنان بحث روز فوتبال ایران است و هنوز دستگاه‌های ذی‌ربط رای این پرونده را صادر نکرده‌اند.
نکته جالب توجه در خصوص این ۳ بازیکن آنجاست که آنها در بازی تراکتور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر که با برتری ۲ بر صفر پرشورها همراه بود نقش بسزایی را ایفا کردند تا تراکتور برای نخستین بار لیگ را با برتری آغاز کند. دقیقه ۱۰ بازی مهدی ترابی با یک پاس تماشایی امیرحسین حسین‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن گل نخست پرشورها را به ثمر رساند.

در ادامه در دقیقه ۲۸ بازی دانیال اسماعیلی‌فر بعد از یک حرکت انفرادی توپ را به سمت دروازه مس فرستاد تا اشترکالی گل دوم تراکتور را به ثمر برساند. همچنین بیرانوند نیز با چند واکنش خود مانع گلزنی تیم میزبان شد تا نخستین کلین‌شیت فصل را با لباس تراکتور ثبت کند.
با توجه به ماجرایی جدایی این ۳ ستاره از پرسپولیس و عملکرد آنها در بازی نخست، به نظر می‌رسد دیدار تراکتور با سرخ‌پوشان در روز پنجشنبه یک تقابل جذاب و پرحاشیه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره