نماد آخرین خبر

عالیشاه و حسرت بزرگ برابر تراکتور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عالیشاه و حسرت بزرگ برابر تراکتور

ورزش 3/یک بی‌احتیاطی بزرگ و عدم مسوولیت در بکارگیری نفرات جوان در روزهایی که پرسپولیس هنوز تیم کاملی را ترتیب نداده بود، باعث شده تا این تیم اکنون در روزهای ابتدایی فصل کاپیتان اول خود را در اختیار نداشته باشد.
امید عالیشاه که در تمرینات درون تیمی با تکل خشن بازیکن جوان تیمش که در ادامه نیز فرصت حضور در تیم اصلی را به دست نیاورد، با شکستگی انگشت پا مواجه شد تا این روزها تنها به تمرینات اختصاصی مشغول باشد.
کاپیتان اول پرسپولیس به این ترتیب بازی هفته اول تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد و اکنون اما قادر به همراهی تیمش در تبریز و جدال با تراکتور نیز نخواهد بود. عالیشاه که با قدرت تکنیکی، ارسال پاس و نمایش موفق در فاز هجومی می‌توانست گره‌گشای گاریدو در این جدال محسوب شود، همچنان با حسرت بزرگ حضور در فصل بیست و چهارم مواجه است و اینطور که به نظر می‌رسد از هفته چهارم شرایط همراهی تیم را به دست خواهد آورد.
باید دید گاریدو برای جدال با تراکتور و در شرایطی که قادر به استفاده از عالیشاه نخواهد بود، چه برنامه‌ای برای عبور از سد دفاعی حریف خواهد داشت و آیا موفق به کسب اولین برد خود به عنوان سرمربی سرخ‌ها در تقابل با دراگان اسکوچیچ خواهد بود یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره