نماد آخرین خبر

گواردیولا: کاش همه بازیکنانم ۲۲ ساله بودند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: کاش همه بازیکنانم ۲۲ ساله بودند!

ورزش 3/گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی تیمش در بازی حساس مقابل چلسی، نمایش شاگردانش را تحسین کرد.گواردیولا: کاش همه بازیکنانم ۲۲ ساله بودند!

در اولین هفته فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر، منچسترسیتی با نتیجه ۲-۰ مقابل چلسی به پیروزی رسید. این بازی در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد و منچستر سیتی با گل‌های ارلینگ هالند و متئو کواچیچ توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

در نیمه اول، ارلینگ هالند با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند. چلسی تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، اما دفاع منچسترسیتی به خوبی مقاومت کرد. در نیمه دوم، کواچیچ با یک شوت از راه دور گل دوم را هم به ثمر رساند و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

پپ گواردیولا پس از این پیروزی درباره عملکرد سیتی گفت: «انتظار چنین عملکردی را مقابل چلسی نداشتم. ما از بهترین حالت خود دور هستیم، بنابراین سه امتیاز خبر خوبی است. خبر بد این است که ۶۵ بازی دیگر پیش رو داریم.»

او افزود: «این پیروزی را تقدیم اسکار باب می‌کنم. باب احتمالاً تا ژانویه از میادین دور خواهد بود. وقتی برگردد، با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد.»

گواردیولا درباره ارلینگ هالند گفت: «۹۱ گل در ۱۰۰ بازی برای منچسترسیتی، این آمار برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. ثبت این اعداد در این کشور باورنکردنی است.»

او درباره نمایش کواچیچ اظهار داشت: «این توصیه من است؛ وقتی مردم در باشگاه درباره چیزی شک دارند، ما شک‌شان را برطرف می‌کنیم. بنابراین، مراقب باشید، گوش کنید، رودری برای ما بسیار مهم است، اما کوا بازیکن باتجربه‌ای است که در بزرگترین صحنه‌ها بازی کرده است.»

گواردیولا همچنین درباره اولین بازی ساوینیو در لیگ برتر گفت: «بد نبود. آمدن به انگلیس و بازی کردن به این شکل با این شجاعت و شخصیت، تعهد او را نشان می‌دهد.»

او سپس افزود: «همه آنها، می‌توانم جرمی دوکو، ارلینگ هالند، ریکو لوئیس، خدای من، می‌توانم کوین دی‌بروینه و برناردو سیلوا را هم نام ببرم؛ در زمین به نظر می‌رسد که آنها ۲۲ ساله هستند، و متأسفانه اینطور نیست. کاش همه آنها جوان بودند.»

گواردیولا در پایان گفت: «ما یک مزیت نسبت به سایر باشگاه‌ها داریم؛ این نهمین فصل ما با همدیگر است، بنابراین ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم. البته اشتباهاتی وجود دارد که باید بهبود یابد، اما می‌توانیم از این مزیت استفاده کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره