نماد آخرین خبر

نمایش دیوانه‌وار سردار آزمون در 5 دقیقه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نمایش دیوانه‌وار سردار آزمون در 5 دقیقه!

ورزش 3/ایرانی شباب الاهلی شروعی استثنایی در رقابت‌های داخلی فوتبال امارات داشت.نمایش دیوانه‌وار سردار آزمون در 5 دقیقه!

سردار آزمون پس از اینکه قراردادش با شباب الاهلی را نهایی کرد، خیلی زود فرصت بازی به دست آورد و در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل سپاهان به‌عنوان بازیکن تعویضی خوش درخشید و یک گل حیاتی به ثمر رساند و پس از آن هم برابر الغرافه قطر حضور تعویضی در زمین داشت، اما امشب که از ابتدا در جدال با عجمان به زمین رفت، عملکرد استثنایی بر جای گذاشت.

ستاره ایرانی سابق آ اس رم و بایر لورکوزن که سعی در خودنمایی با پیراهن شباب الاهلی در نخستین رقابت داخلی فصل داشت، امشب همه کاره تیمش در جدال با عجمان بود و عملکردش باعث شد شانس صعود پیدا کنند.

سردار آزمون پس از یک فصل حضور قرضی و عملکرد موفقی که در رم و سری آ ایتالیا داشت، به یکباره تصمیم گرفت به آسیا برگردد و شباب الاهلی را انتخاب کند که در رقابت‌های آسیایی مثمر ثمر کار کرد و امشب هم در جام بانک اسلامی ابوظبی فوق‌العاده ظاهر شد.

تیم شباب الاهلی در حالی که سردار آزمون را از ابتدا در خط حمله داشت، از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه راشد دبی مقابل عجمان قرار گرفت تا یکی از دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی را برگزار کند و با دبل ستاره ایرانی خود توانست به برتری برسد.

بازی در نیمه اول بدون گل دنبال شد، اما در دقیقه 58 سردار آزمون پس از اینکه در محوطه جریمه عجمان صاحب توپ شد، با یک چرخش و شوت زمینی به سمت راست دروازه، گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند و شباب الاهلی را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت.

درخشش سردار آزمون لحظاتی بعد دوباره تکرار شد و در دقیقه 63 شباب الاهلی روی یک پاس در عمق صاحب فرصت شد که ستاره ایرانی این تیم با فرار سریع از میانه میدان تا محوطه جریمه و ضربه تمام‌کننده و مطمئن، گل دوم خود و تیمش را زد تا خیال‌شان را بابت پیروزی راحت کند.

ملی پوش ایرانی شباب الاهلی پس از زدن دو گل در دقیقه 71 تعویض شد و در نهایت هم تیمش توانست این مسابقه خانگی را با پیروزی دو بر صفر مقابل عجمان پشت سر بگذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید