نماد آخرین خبر

هدف کاپیتان پرسپولیس؛ ثبت پاس گل دانیال ممنوع!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدف کاپیتان پرسپولیس؛ ثبت پاس گل دانیال ممنوع!

ورزش 3/تنها مدافع چپ در لیست پرسپولیس که البته این پست تخصصی‌اش نیز محسوب نمی‌شود، خود را مهیای جدال حیثیتی برابر تراکتور خواهد کرد.هدف کاپیتان پرسپولیس: ثبت پاس گل دانیال ممنوع!

وحید امیری در 36 سالگی بار دیگر وظیفه سنگینی را در اختیار گرفته است. او که طی فصول اخیر به واسطه خلا در پست مدافع چپ راهی این جناح شده بود، بعد از جذب عبدالکریم حسن توانست به پست موردعلاقه‌اش بازگردد.

با این حال سیاست عجیب باشگاه پرسپولیس در این فصل و جدا شدن هر سه مدافع چپ تخصصی‌ و غیرتخصصی‌اش (عبدالکریم حسن، علی نعمتی و محمدمهدی احمدی) اکنون باعث شده تا این بازیکن و البته فرشاد احمدزاده به عنوان تنها ابزار گاریدو در این پست شناخته شوند و احتمالا کاپیتان پرسپولیس در دومین بازی فصل نیز آماده حضور در این پست شود.

امیری البته کار سختی در اوج تجربه‌اش در جدال این هفته پیش رو خواهد داشت و باید در تبریز و مقابل تراکتور برابر دانیال اسماعیلی‌فر قرار گیرد. مدافع راست فصل گذشته پرسپولیس که او نیز در این فصل راهی تراکتور شده و در اولین بازی‌اش توانست با پاس گل این حضور را جشن بگیرد.

با این حال امیری امیدوار است در این بازی حساس و حیثیتی مانع از ثبت دومین پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر شود و باید دید در این راه موفق عمل خواهد کرد یا خیر. دانیال در فصل گذشته توانست برترین گلساز پرسپولیس لقب گیرد و برای تقابل با پرسپولیس نیز از انگیزه زیادی برخوردار خواهد بود و به این شکل یکی از تقابل‌های ویژه این هفته را می‌توان به روبرو شدن او با وحید امیری لقب داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره