نماد آخرین خبر

طعنه هالند به ستاره چلسی؛ خیلی بامزه‌ای!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طعنه هالند به ستاره چلسی؛ خیلی بامزه‌ای!

ورزش 3/هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از بازی مقابل چلسی به کری‌خوانی مارک کوکوریا واکنش نشان داد و او را آدمی بامزه توصیف کرد.طعنه هالند به ستاره چلسی: خیلی بامزه‌ای!

ستاره‌ای مانند ارلینگ هالند برای درخشش در بازی‌های بزرگ به کمی انگیزه نیاز دارد. اما اگر کسی بخواهد او برای او کری بخواند... او با پاسخ دادن در زمین بازی هیچ مشکلی ندارد.

او امروز بعدازظهر در صدمین بازی خود به عنوان بازیکن منچستر سیتی پاسخ مارک کوکوریا و کری‌ خوانی‌ای که چند وقت پیش داشت را به خوبی داد.

در دقیقه 18 نیمه اول بود که جرمی دوکو از سمت چپ نفوذ کرد و به ارلینگ هالند پاس داد، او به داخل محوطه نفوذ کرد و رابرت سانچز را مغلوب خود کرد.

در همین حین کولویل و کوکوریا تلاش داشتند که هالند را متوقف کنند اما آن‌ها نتوانستند جلوی او را بگیرند.

در نیمه دوم دقیقاً همین صحنه تکرار شد و این بار هالند به ریکو لوئیس پاس داد که با این حال، آنتونی تیلور به دلیل خطای بازیکن نروژی روی کولویل، گل را مردود اعلام کرد.

پس از بازی هالند در میکسدزون درباره کری کوکوریا گفت: "او آدم بامزه‌ای است. فصل گذشته از من پیراهنم را خواست. و تابستان امسال ترانه‌ای درباره من خواند..."

در جریان این مسابقه، هواداران منچسترسیتی در استمفوردبریج از خجالت کوکوریا درآمدند. زمانی که انزو مارسکا به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض کوکوریا شد، طرفداران سیتی آهنگ کوکوریا را برای خود این بازیکن خواندند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره