نماد آخرین خبر

هفته اول سری آ؛ لاتزیو برد، رم امتیاز داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هفته اول سری آ؛ لاتزیو برد، رم امتیاز داد

ورزش 3/شب دوم از هفته اول سری آ ایتالیا با برد لاتزیو و توقف آاس رم پایان یافت.هفته اول سری آ: لاتزیو برد، رم امتیاز داد

از هفته اول رقابت‌های سری آ ایتالیا امشب دو تیم پایتخت نشین یعنی لاتزیو و آاس به ترتیب با تیم‌های ونتزیا و کالیاری دیدار کردند که در پایان لاتزیو به برد رسید اما جالوروسی با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان دانیله ده‌روسی با وجود مالکیت بیشتر نسبت به کالیاری چندان در امر ایجاد موقعیت گل‌ موفق ظاهر نشدند و در یک بازی پربرخورد برابر میزبانشان متوقف شدند.

در استادیوم المپیکو اما آبی آسمانی پوشان لاتزیو با ارائه نمایشی تهاجمی برابر تیم تازه صعود کرده ونتزیا، با نتیجه ۳-۱ به برتری رسیدند. در این دیدار ابتدا تیم مهمان با گل مانگوس اندرسون از لاتزیو پیش افتاد اما عقاب‌ها خیلی زود با گلزنی والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۱ و همچنین پنالتی ماتیا زاکانی از حریف جلو افتادند و برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مارکو بارونی نمایش خوبی ارائه کردند و با گل بخودی مدافع تیم ونتزیا، در نهایت اولین سه امتیاز فصل را دشت کردند.

ضمن آنکه رمی‌ها در هفته دوم در خانه میزبان امپولی هستند و لاتزیو نیز در زمین تیم اودینزه به میدان خواهد رفت. هفته دوم سری آ از روز شنبه هفته آتی آغاز خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره