نماد آخرین خبر

خسته و کم‌اثر؛ این بلینگام فصل پیش نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خسته و کم‌اثر؛ این بلینگام فصل پیش نیست!

ورزش 3/در شب توقف رئال مادرید برابر مایورکا از هفته اول لالیگا، جود بلینگام شب بدی را مقابل مایورکا پشت سر گذاشت.خسته و کم‌اثر: این بلینگام فصل پیش نیست!

در هفته اول رقابت های لالیگا و در حساس ترین بازی امشب، رئال مادرید در زمین مایورکا با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا خیلی زود ۲ امتیاز از بارسلونا عقب بیوفتد.

این تساوی در شرایطی رقم خورد که شاگردان آنچلوتی زننده گل نخست بازی در یازدهمین دقیقه بازی روی یک کار ترکیبی تمرین شده توسط رودریگو بودند اما در ادامه این تیم مایورکا بود که با ارائه نمایشی‌ سزاوارانه موفق به گلزنی برابر رئال و در نهایت کسب یک امتیاز از این بازی حساس شدند.

یکی‌ از متوسط ترین بازیکنان رئال مادرید در مقابل مایورکا، ستاره انگلیسی آن‌ها یعنی جود بلینگام بود که برخلاف انتظار شب خوبی را همانند چند بازیکن دیگر رئال پشت سر نگذاشت.

بلینگام در این دیدار نمره نه چندان خوب ۷ را از سایت گل دریافت کرد و یکی از ضعیف ترین های میدان بود. بلینگام در هشتاد و هشتمین دقیقه بازی درحالی که خستگی در چهره اش‌مشهود بود، جای خود را به آردا گولر جوان داد.

بنظر ‌ می‌رسد هنوز خستگی فصل قبل از تن ستاره رئال درنیامده است چرا که نمایش او بیشتر شبیه به عملکرد نه چندان خوبش در رقابت های یورو با تیم ملی انگلیس بود. با ادامه این نمایش و فصل فوق العاده فرسایشی که پیش روی رئال مادرید قرار دارد، شاید کارلو آنچلوتی مجبور شود در چند بازی آتی به این بازیکن استراحت دهد تا با شرایط بهتری در زمین حاضر شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره