نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

۲ سندی که دعوای پرسپولیس-بیرانوند را به کارشناسان مالی کشاند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۲ سندی که دعوای پرسپولیس-بیرانوند را به کارشناسان مالی کشاند

تسنیم/اختلاف در دو سند مالی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند باعث شده این پرونده برای کارشناسی به متخصصان مالی ارجاع داده شود.
جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل اختلافات مالی موجود به کارشناس مالی ارجاع داده شده تا نظریه تخصصی این‌باره مدارک و مستندات طرفین گرفته شود.
باشگاه پرسپولیس براساس اسناد خود مدعی است تمام مطالبات علیرضا بیرانوند بابت فصل گذشته به طور کامل به این بازیکن پرداخت شده است. در سوی مقابل علیرضا بیرانوند سندی در اختیار کمیته وضعیت قرار داده که براساس آن بخش مالی باشگاه پرسپولیس بدهی یک میلیارد و 156 میلیون تومانی این بازیکن را تأیید کرده و با تکیه بر همین سند این بازیکن مدعی است همچنان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد.
اختلاف طرفین بر سر اسناد و اینکه هر کدام از آن‌ها اسناد مختلفی را در اختیار کمیته وضعیت قرار دادند باعث شده تا تمام اسناد مالی این پرونده به کارشناسان مالی ارجاع داده تا نظر تخصصی در این‌باره اعلام شود.
پیگیری خبرنگار ما در‌ این‌باره نشان می‌دهد سند مالی علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس که براساس آن این دروازه‌بان مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان بابت فصل بیست‌و‌دوم از پرسپولیس طلبکار است یکی از اسناد مورد ارجاع به کارشناسان حقوقی خواهد بود. این سند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

همچنین سند ریز پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند که بر اساس آن پرسپولیس در طول مدت زمان حدود 10 ماه و در 11 نوبت (از تاریخ 2 شهریور ماه 1402 تا تاریخ 26 خرداد ماه 1402) مبلغ 19 میلیارد و 80 میلیون تومان به حساب این بازیکن واریزی داشته و همچنین صورت خلاصه وضعیت پرداختی‌ها که در آن مانده مطالبات قرارداد و آپشن بیرانوند از فصل گذشته «صفر» شده یکی دیگر از اسناد ارجاع شده به کارشناسان مالی خواهد بود.
این دو سند را در زیر مشاهده می‌کنید: 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره