نماد آخرین خبر

کان: سلطه بایرن به پایان نرسیده است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کان: سلطه بایرن به پایان نرسیده است

ایسنا/مدیر سابق بایرن عقیده دارد سلطه این تیم بر بوندسلیگا تمام نشده و این تیم بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌هاست.
اولیور کان در این باره به کیکر گفت: فصل قبل برای بایرن بدون جام به پایان رسید و قطعا شوک لازم به بازیکنان وارد شده است و مطمئنم بازیکنان بایرن تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا این فصل تیمشان دوباره قهرمان شود.
فصل گذشته برای اولین بار در یک دهه اخیر تیمی غیر از بایرن قهرمان بوندسلیگا شد. لورکوزن با قدرت عنوان قهرمانی را به دست آورد؛ طوری که حتی یک شکست را نیز متحمل نشد. کان ۵۵ ساله گفت: نمی‌توانم تصور کنم که لورکوزن فصل جدید هم مثل فصل قبل بدون شکست بتواند کارش را پیش ببرد. با این حال قبول دارم لورکوزن مدعی قهرمانی خواهد بود ولی از نظر من بایرن شانس نخست قهرمانی در این فصل است. هیچ چیز دیگر برای لورکوزن به‌راحتی پیش نخواهد رفت.
کان علاوه بر لورکوزن و بایرن انتظار دارد بوروسیا دورتموند و لایپزیگ نیز برای قهرمانی در این فصل رقابت کنند. کان که تا پایان مه ۲۰۲۳ مدیرعامل بایرن مونیخ بود، گفت: اگر مونیخی‌ها به طور کامل از پتانسیل‌شان استفاده کنند، می‌توانند قهرمان بوندسلیگا شوند. سلطه بایرن‌ مونیخ به پایان نرسیده است.
بایرلورکوزن فصل دفاع از قهرمانی بدون شکست بوندسلیگا را جمعه همین هفته در خانه بوروسیا مونشن گلادباخ آغاز می‌کند و باید دید شاگردان آلونسو در این فصل چه عملکردی خواهند داشت. شاگردان آلونسو شنبه‌شب توانستند قهرمانی در سوپرجام آلمان را به دست بیاورند که سومین قهرمانی پیاپی این تیم در آلمان بعد از بوندسلیگا و جام حذفی بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره