نماد آخرین خبر

مالکان اینتر خرید احتمالی دیبالا را وتو کردند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مالکان اینتر خرید احتمالی دیبالا را وتو کردند

تسنیم/باشگاه اینتر پس از اضافه کردن مهدی طارمی به خط حمله‌اش، حالا قصد دارد خواکین کورئا و مارکو آرناتوویچ یا حداقل یکی از آنها را بفروشد، این در حالی است که سیمونه اینزاگی ترجیح می‌دهد یک مهاجم جدید دیگر با ویژگی‌هایی متفاوت از مهاجمان فعلی‌اش به ترکیب تیمش اضافه کند.
روزنامه «کوریره دلاسرا» ایتالیا در این خصوص خبر داد؛ پائولو دیبالا توسط واسطه‌ها به اینتر پیشنهاد شده اما «اوک‌تری» به عنوان مالک این باشگاه احتمال پیوستن این مهاجم آرژانتینی به جمع نراتزوی را وتو کرده‌‌، چون ایده‌های دیگری در سر دارد. طبق این گزارش؛ دیبالای 30 ساله ویژگی‌های مد نظر آنها برای خط حمله را ندارد؛ به خصوص به لحاظ سنی. در سوی دیگر فدریکو کیه‌زا وینگر مغضوب یوونتوس که در لیست خروجی این تیم قرار دارد، گزینه محبوبی برای اینتری‌ها محسوب می‌شود، اگرچه به نظر می‌رسد جذب او پیش‌نیازی‌هایی از جمله کاهش قیمت 15 میلیون یورویی مد نظر یوونتوس و خروج هر دو مهاجم مازاد اینتر (کورئا و آرناتوویچ) دارد.
دیبالا، مهاجم پیشین یوونتوس که وارد سال پایانی قراردادش با باشگاه رُم شده، پیشنهادی از باشگاه القادسیه عربستان دریافت کرده است. او تاکنون در 78 بازی برای جالوروسی به میدان رفته و آمار 34 گل‌زده و 18 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.
روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم در این خصوص خبر داد؛ سیاست فعلی باشگاه اینتر در حال حاضر کم کردن نیروی هجومی در این تیم است تا اضافه کردن. مالکان باشگاه بر خلاف نظر اینزاگی که می‌خواهد پنج مهاجم در اختیار داشته باشد، می‌خواهند خط حمله خود را کمی خلوت کنند و اولویت‌شان خلاص شدن از دست خواکین کورئا است. اگر این مهاجم آرژانتینی و مارکو آرناتوویچ در این تابستان اینتر را ترک کنند، حداقل تا پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی خبری از جذب مهاجم جدید نخواهد بود.
پیش از این نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داده بود که خواکین کورئا به باشگاه جنوا پیشنهاد شده است اما به خاطر دستمزد بالایش عملی شدن این انتقال دشوار می‌شود. مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی در تلاش برای انتقال او به تیمی دیگر است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره