نماد آخرین خبر

لیورپول کوتاه نمی‌آید؛ پدیده یورو بیش از این نمی‌ارزد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیورپول کوتاه نمی‌آید؛ پدیده یورو بیش از این نمی‌ارزد!

ورزش 3/لیورپول و والنسیا هفته‌هاست که برای انتقال گئورگی مامارداشویلی در مذاکره هستند اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.
ماجرای گئورگی مامارداشویلی برای طرفداران لیورپول‌ طولانی و خسته کننده شده است. در مدت کمی بیش از 10 روز، روند کِسِل کننده‌‌ای در مذاکرات رخ داده است. چون پیشنهادات زیادی مطرح شده و هیچکدام آن‌ها هم به سرانجام نرسیده است.
بیش از سه پیشنهاد ارائه شده و حقیقت این است که لیورپول به قیمت مدنظر باشگاه والنسیا نزدیک شده اما اگر به 40 میلیون یورو نرسد، هیچ توافقی وجود ندارد.
والنسیا به سبک انتقال یونس موسی به میلان کارها را پیش می‌برد و فکر می‌کند که در این موقعیت می‌تواند از باشگاه لیورپول هم چراغ سبز دریافت کند.

اما لیورپول مانند باشگاه ایتالیایی نیست و یک نوع جنگ سرد از قبل بین طرفین ایجاد شده که آنها روزهاست مذاکرات را ادامه نداده‌اند و ممکن است این عملیات سرانجامی نداشته باشد.

لیورپول عقیده دارد که خرید مارمارداشویلی نباید 40 میلیون یورو تمام شود و در مقابل والنسیا معتقد است این دروازه‌بان را با کمترین قیمت ممکن می‌فروشد.
این انتقال در حال حاضر پرتنش‌ترین لحظات را سپری می‌کند... اگر لیورپول این رقم را بپردازد که ماجرا به پایان می‌رسد اما اگر درخواست والنسیا را برآورده نکنند، احتمال انتقال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس وجود ندارد.
مامارداشویلی پیش از این، شنبه گذشته مقابل بارسلونا به میدان رفت چون توافقی با لیورپول صورت نگرفت و او موظف است برای والنسیا به میدان برود. این در واقع نشان می‌دهد که انتقال مارمارداشویلی خیلی نزدیک و در عین حال خیلی دور است. این بازی با کلمات به خوبی آنچه را که در این والنسیا اتفاق می‌افتد، خلاصه می‌کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید