نماد آخرین خبر

ورود عجیب و غریب ستاره سپاهان به روسیه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورود عجیب و غریب ستاره سپاهان به روسیه!

ورزش 3/ستاره سابق سپاهان نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را به بهترین شکل سپری کرد.ورود عجیب و غریب ستاره سپاهان به روسیه!

محمدجواد حسین‌نژاد پس از دو سال حضور فعال زیر نظر ژوزه مورایس و درخشش در ترکیب سپاهان، تصمیم گرفت برای پیشرفت بیشتر لژیونر شود و در همین تابستان به روسیه سفر کند و با باشگاه دینامو ماخاچ قلعه قرارداد ببندد که امشب در شروع کارش در این تیم فوق‌العاده ظاهر شد و با وجود حضور تعویضی گل سه امتیازی و سرنوشت‌سازی زد.

ستاره 21 ساله سابق سپاهان که انتقال 900 هزار یورویی به دینامو ماخاچ قلعه داشت، در اولین بازی نشان داد ارزش هزینه توسط باشگاه روسی را داشته و اولین بازی او در حضور پرشور تماشاگران‌شان با یک گل استثنایی، به یادمدنی شد.

دینامو ماخاچ قلعه در حالی که حسین‌نژاد را برای نخستین بار در فهرست نفراتش در رقابت‌های لیگ برتر روسیه داشت، از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آنژی آرنا به مصاف اخمت گروزنی رفت و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، با ورود این ستاره ایرانی سرنوشت متفاوتی را رقم زد.

حسین‌نژاد که شماره پیراهن 10 دینامو ماخاچ قلعه را بر تن داشت، در دقیقه 65 وارد زمین شد و 10 دقیقه پس از ورودش کارت زرد گرفت، اما لحظاتی بعد با یک شلیک استثنایی به قلب هواداران تیمش رفت.

ستاره آینده‌دار فوتبال ایران پس از نمایش تکنیکی در میانه زمین و شکل هجومی به بازی تیمش مقابل اخمت گروزنی، در دقیقه 83 توپ دفع شده توسط مدافع حریف را با یک کنترل عالی و شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و در حالی که گلر نظاره‌گر این شوت وحشتناک بود، در اولین بازی خود در روسیه، اولین گل را به ثمر رساند.
حسین‌نژاد که طی دو سال اخیر موفق به گلزنی در لیگ برتر ایران نشده و در لیگ قهرمانان آسیا دو گل و یک پاس گل ثبت کرده بود، در نخستین بازی با پیراهن دینامو ماخاچ قلعه گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند و با یک کنترل توپ چشم‌نژاد و شلیک پای چپ مهارنشدنی، دروازه اخمت گروزنی را فرو ریخت و سه امتیاز را برای تیمش به همراه آورد.

دینامو ماخاچ قلعه که پیش از این در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر روسیه نمایش ضعیفی ارائه داده و دو شکست و دو مساوی داشت، با درخشش ستاره جوان ایرانی خود و گل بی‌نظیر او توانست به اولین برد دست پیدا کند تا صعود پنج پله‌ای از رتبه پانزدهم تا جایگاه یازدهم جدول هم داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید