نماد آخرین خبر

سنگین‌ترین احکام فصل علیه سیرجانی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سنگین‌ترین احکام فصل علیه سیرجانی‌ها

ورزش 3/در دیدار حساس هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گهر زمین سیرجان و گیتی پسند اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که در پایان گیتی‌پسند با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود به پیروزی دست یافت. در جریان این مسابقه حساس و دیدنی، اعتراض به داوری و همچنین به مقام رسمی فدراسیون باعث وقفه‌ای در بازی شد. پیرامون همین موضوع، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در احکامی تیم گهر زمین سیرجان را به جریمه سنگین مالی محکوم کرد.
اگرچه در آرای انضباطی، تیم گیتی پسند اصفهان نیز همانند گهر زمین سیرجان و البته با هزینه‌ای بسیار کمتر جریمه شده است.
*آرای کمیته انضباطی به شرح ذیل است؛
* آقای امیر فراشی منتسب به تیم گهرزمین سیرجان (مربی دروازه‌بان‌ها) به علت نقض اصول کلی رفتار و حضور روی نیمکت بدون مجوز و همچنین بدرفتاری به داوران مسابقه، مستنداً به ماده 51 و 55 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد. این رای قابل اجرا و البته قابل تجدید نظر خواهد بود.
*آقای وحید حدیدی مدیر تیم گهرزمین سیرجان به علت بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و مستندا به ماده 55 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و همچنین 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. این حکم قابل اجرا و محرومیت آن قابل تجدید نظر است.
*تیم گهر زمین سیرجان پیرامون مسئولیت تضامنی در خصوص تخلف آقای فراشی و سوء رفتار تیمی و مستنداً به ماده ۵۵ و ۵۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال به پرداخت ۵۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم خواهد شد. این رای غیرقابل اجرا و تجدید نظر است.


*تیم گیتی‌پسند اصفهان به علت سوء رفتار تیمی و مستنداً به ماده ۵۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال به پرداخت 14 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. این حکم قابل اجرا و قطعی خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید