نماد آخرین خبر

پاپی از گل به سپاهان تا خط و نشان برای شمس‌آذر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاپی از گل به سپاهان تا خط و نشان برای شمس‌آذر

ورزش 3/مدافع – هافبک راست پای چادرملو که فصل گذشته نمایشی چشم‌گیر در شمس‌آذر به جا گذاشت، با توجه به پیشنهاد یزدی‌ها اکنون مسیر جدیدی را در فصل بیست و چهارم دنبال کرده و امیدوار است اینبار در جمع شاگردان سعید اخباری نیز بتواند شرایط را به سود خود کند.
پاپی که از جمله نفرات محبوب سعید دقیقی محسوب می‌شد، در فصل گذشته با توجه به قدرت تکنیکی و ارسال‌هایش توانست فرصت مناسبی از سوی این مربی در شمس‌آذر به دست بیاورد و البته در شرایطی که تصور می‌شد به کار در قزوین ادامه دهد، شرایط این تیم در تابستان و رفت و برگشت‌های سعید دقیقی او را مجاب به جدایی کرد و اینبار با چادرملو چالش جدید خود را استارت زده است.
او البته در تیم جدیدش هم خیلی زود جا افتاد و با گلی دیدنی برابر سپاهان از انگیزه‌هایش برای درخشش در این تیم خبر داد: سپاهان همیشه بخشی از قلب من محسوب می‌شود اما یک حس ویژه دارم که مقابل این تیم سعی می‌‌کنم بهترین بازی‌ام را هم به نمایش بگذارم. آن گل یک پیغام ویژه بود. یک روز پیراهنم را در سپاهان خواهم گرفت و فرصت هست!
پاپی با این جملات از انگیزه‌هایش برای درخشش و بازگشت دوباره به سپاهان خبر می‌دهد و البته حسرت بزرگ بابت گل زیبایی که زد و منتهی به کسب نتیجه نشد. او در هفته دوم اما یک تقابل جذاب دیگر پیش رو دارد: خب سپاهان که همیشه خانه من است و از شانس من اولین هفته مقابل آنها قرار گرفتم و یک گل زدم. شمس‌آذر هم چطور بگویم، یک جورایی با آن خیلی حال می‌کنم و فرصت خوبی به من داد تا دوباره برگردم و نشان دهم که می‌توانم. شاید اینبار هم گل زدم. البته باید سعی کنیم در کار تیمی به یک امتیاز ارزشمند و برد دست پیدا کنیم. امیدوارم اتفاق خوبی در این بازی بیفتد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره