نماد آخرین خبر

چالش دوباره گاریدو با تیم ملی جوانان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چالش دوباره گاریدو با تیم ملی جوانان

ورزش 3/آرمین عباسی، سمیر حبوباتی، محمد گندمی و یعقوب براجعه چهار بازیکنی هستند که دوباره از پرسپولیس به تیم ملی جوانان دعوت شدند.
این بازیکنان برای اردوی تیم ملی جوانان که قرار است از اول تا نهم شهریور ماه برگزار شود از سوی حسین عبدی دعوت شده اند .آنها حدود دو هفته قبل برای اردوی قبلی تیم ملی جوانان و دو بازی تدارکاتی در چین هم به تیم ملی جوانان دعوت شده بودند اما گاریدو، براجعه و حبوباتی را به تیم ملی جوانان نداد و از یکی از آنها رد بازی با ذوب آهن استفاده کرد.
نکته اینجاست که دیدار پرسپولیس و فولاد از هفته سوم لیگ برتر هم روز هشتم مهرماه برگزار خواهد شد و اگر گاریدو دوباره رویه قبلی را در پیش بگیرد و به دو بازیکن جوانش اعلام نیاز کند بعید است دوباره این بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شوند.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اردوی پیش روی تیم ملی جوانان برای این تیم و کادر فنی اش اهمیت بسیاری دارد چرا که به نوعی اردوی قبل از اعزام به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خواهد بود و حسین عبدی باید نفرات نهایی برای اعزام به لائوس را انتخاب کند.در عین حال شاید اگر برخی بازیکنان مهم تیم جوانان در این اردو هم غیبت کنند از حضور در فهرست نهایی محروم شوند و بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را از دست بدهند.
تیم ملی جوانان در گروه G مسابقات مقدماتی زیر20 سال آسیا در کنار مغولستان، هندوستان و لائوس قرار گرفت که باز‌ی‌های این گروه به میزبانی لائوس برگزار می‌شود.
رقابت‌های این مرحله از ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر(۳۱ شهریور تا ۸ مهر) برگزار می‌شود که اتفاقا در آن مقطع پرسپولیس درگیری بازی‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیاست.

البته غیر از دو بازیکن پرسپولیس، برخی بازیکنان گل گهر، ملوان و فولاد هم چنین مشکلی با تیم خود خواهند داشت و مشخص نیست به خاطر بازی‌های لیگ برتری تیم‌هایشان برای هفته سوم در اردوی پیش روی تیم ملی جوانان حاضر باشند.
نکته اینجاست که اگر مسابقات و اردوها در زمان تعطیلی لیگ و مسابقات باشگاهی مربوط به فیفادی‌ها نباشد ، باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی جوانان قرار ندهند و معمولا در این قبیل مواقع با تعامل بین کادر فنی تیم‌‎های ملی و مدیران یا مربیان باشگاهی این مشکلات حل می شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید