نماد آخرین خبر

ستاره برزیلی به ناپولی‌ پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره برزیلی به ناپولی‌ پیوست

ورزش 3/ ناپولی رسما اعلام کرد که دیوید نرس، ​​وینگر برزیلی، را با قراردادی دائمی از بنفیکا به خدمت گرفته است.
این بازیکن 27 ساله با مبلغ 28 میلیون یورو به اضافه پاداش‌ها با این انتقال رسمی موافقت کرد. مطابق گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی او حدود 3 میلیون یورو در هر فصل دستمزد خواهد داشت.
نرس چهارمین خرید تابستانی ناپولی پس از ورود الساندرو بوئونگیورنو از تورینو، رافا مارین از رئال مادرید و لئوناردو اسپیناتزولا است که پس از پایان قراردادش با رم به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

این وینگر به تازگی تست‌های پزشکی ناپولی را پشت سر گذاشت، اما او و باشگاه همچنان باید درباره جزئیات نهایی قراردادش صحبت می‌کردند چون چند مشکل جزئی در مورد حق تصویر وجود داشت.
این باعث شد ناپولی امضای قرارداد با این بازیکن را با یک روز تاخیر اعلام کند. همانطور که در نقل و انتقالات ناپولی مرسوم است، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه اولین کسی بود که به طور رسمی امضای قرارداد را اعلام کرد.

نرس از آکادمی تیم شهر خود، سائوپائولو رشد کرده و در سال 2017 به عنوان یک بازیکن 20 ساله به اروپا رفت و به آژاکس پیوست. او در 121 بازی با این تیم هلندی 37 گل به ثمر رساند.
او در ژانویه 2022 با تیم اوکراینی شاختار دونتسک قرارداد امضا کرد اما برای این تیم بازی نکرد. نرس در همان سال با مبلغ 15.3 میلیون یورو به بنفیکا پیوست


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره