نماد آخرین خبر

امباپه زیر شلاق تمرینات دشوار رئال مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه زیر شلاق تمرینات دشوار رئال مادرید

ورزش 3/بار دیگر در ابتدای فصل جدید مسابقات فوتبال اروپا تصاویر جالبی از تمرین رئال مادرید منتشر شده است: تصویر بازیکنانی که نوعی ماسک عجیب به صورت دارند و با آن تمرینات مخصوصی را سپری می‌کنند.

کیلیان امباپه، رودریگو، وینیسیوس، فدریکو والورده... همه ستارگان رئال در تمرین با «ماسک تمرینی»، روش تمرینی آنتونیو پینتوس، مربی بدنسازی کادر کارلو آنچلوتی، دیده شدند که برنامه‌های مدنظر او را سپری می‌کردند.

امباپه که در تابستان امسال با ترک پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید منتقل شده، هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده و قطعا استفاده از این فناوری برای او قابل توجه و البته سخت خواهد بود.
سوال این است که پینتوس چرا از این ماسک‌ها استفاده می‌کند و با تحلیل و آنالیز عملکرد بازیکنان دقیقا به چه نکاتی می‌رسد.


این ماسک‌ در واقع سیستمی است که نیازهای فیزیکی بازیکنان را در ارتفاعات شبیه‌سازی می‌کند و این مربی از این طریق می‌تواند استقامت بازیکنان در فشار بالا را بسنجد.
پینتوس در مورد این روش تمرین به تلویزیون رئال مادرید گفت:"من 20 سال پیش با موناکو شروع به استفاده از این تست کردم و فکر می‌کنم مهم است که در طول زمان شاهد تکامل وضعیت بدنی بازیکنان باشیم. امروز ما خیلی بیشتر این روش را اجرا می‌کنیم و داده‌ها بهتر از قبل شده‌اند. ما از وضعیت بدنی بازیکنان بسیار خوشحالیم.
ما یک تست برای ارزیابی وضعیت بدنی بازیکنان، تفاوت قدرت بین یکی و دیگری انجام دادیم. ما آستانه تحمل بی‌هوازی و هوازی را تجزیه و تحلیل کردیم زیرا مهم است که بتوانیم برنامه کاری را فردی کنیم."

ماسک‌های معروف هیپوکسی روی دهان و بینی فوتبالیست قرار می‌گیرند تا بتواند از طریق فیلتر آن نفس بکشند.
آن‌ها اکسیژنی را که از طریق سه دریچه قابل تعویض وارد بدن می‌شود، تنظیم می‌کنند: دو فیلتر برای ورودی و یک فیلتر برای خروج.
علاوه بر این، این ماسک‌ها می‌توانند ارتفاعی بین 910 تا 5500 متر از سطح دریا را شبیه‌سازی کنند که تا حد امکان به مزایای تمرین در این شرایط سخت نزدیک شوند


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره