نماد آخرین خبر

داور تراکتور - پرسپولیس پشیمان نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
داور تراکتور - پرسپولیس پشیمان نیست!

ورزش 3/دقایقی بعد از پایان بازی تراکتور - پرسپولیس، قضاوت وحید کاظمی مورد ارزیابی ناظر داوری قرار گرفت.
وحید کاظمی با کت و شلوار مشکی و با همراهی کمک‌هایش از میکسدزون می‌گذرد، بدون اینکه گفتگویی را با خبرنگاران انجام دهد. پس از او مسعود مرادی، ناظر داوری این بازی هم راهی خودرویی می‌شود که قرار است آنها را به فرودگاه برساند. او به درخواست مصاحبه خبرنگاران در مورد صحنه‌های مشکوک این بازی پاسخ منفی می‌دهد. اما لبخند رضایت در صورت تیم داوری نشان می‌دهد که اوضاع برای آنها چندان بد نیست.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که مسعود مرادی در رختکن داوران، تمام تصمیمات مهم وحید کاظمی را تائید کرده. از جمله اعلام خطا به سود تراکتور که منجر به گل این تیم شد و البته خطایی که کارت قرمز را برای سروش رفیعی در پی داشت. بدین ترتیب و در حالی که باشگاه پرسپولیس از کاظمی شکایت کرده، او با اتکا به نظر ناظر داوری، جان خود را از این بازی سخت، سالم به در رفته، می‌بیند.
وحید کاظمی همین حالا نیز از تصمیماتی که در این بازی گرفته، پشیمان نیست. او تصور می‌کند برخوردی که بازیکنان تراکتور با وحید امیری داشتند خطا نبود اما بلافاصله بازیکنان پرسپولیس خطا را انجام دادند.

البته در این صحنه پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند کاظمی از سوی اتاق وی ای آر فراخوانده شود تا صحنه را ببیند اما بر اساس قوانین، چنین چیزی مجاز نیست. اگر به عنوان مثال بعد از برخورد مشکوک به خطا روی وحید امیری، تراکتور حمله خود را ادامه می‌داد و توپ در درون دروازه قرار می‌گرفت، این صحنه قابل بازبینی بود اما باتوجه به اینکه بعد از این صحنه مشکوک داور یک خطای دیگر اعلام کرده، تنها نقطه بازبینی می‌تواند همان خطا باشد که تردیدی در درستی آن وجود ندارد.
در مورد صحنه اخراج هم اگرچه پرسپولیس حالا شکایت کرده اما به نظر می‌رسد سرخپوشان در لحظه اعلام خطا چندان اعتراضی نداشتند و به دلیل برخورد استوک سروش به بالای کف پا (مچ) این اخراج را قبول کرده بودند.
به هر حال وحید کاظمی از قضاوتی که دشوارترین بازی هفته و در مقابل تماشاگران تراکتور داشت، راضی به نظر می‌رسد. او البته شاید چندان اشتباه در اعلام خطا داشت اما در مجموع به نظر می‌رسد نمره قبولی را گرفته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره