نماد آخرین خبر

افتضاح بارسا در بازار؛ فقط یک خرید باقی ماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
افتضاح بارسا در بازار؛ فقط یک خرید باقی ماند!

ورزش 3/از بین 6 خرید فصل قبل بارسا فقط یک بازیکن همچنان باقی مانده و مابقی از این باشگاه جدا شده‌اند.
یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و بارسلونا بر خلاف وعده‌های خوان لاپورتا هنوز نتوانسته شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشد تا جایی که قرارداد دنی اولمو همچنان ثبت نشده و حضور او در بازی فردا برابر بیلبائو در ابهام است. بارسلونا غیر از پائو ویکتور و اولمو نتوانسته خرید دیگری انجام دهد و در جذب نیکو ویلیامز، هدف اول انتقالاتی خود نیز ناکام مانده است.
شرایط به قدری بد است که بارسلونا برای ثبت قرارداد اولمو مجبور شد ایلکای گوندوگان را رایگان به منچسترسیتی بدهد. بارسا به این ترتیب 15 میلیون یورو دستمزد او را پس‌انداز خواهد کرد و حتی با این انتقال نیز هنوز باشگاه مشکل مالی برای ثبت قراردادها دارد.

از میان خریدهای فصل گذشته بارسلونا فقط اینیگو مارتینز همچنان در بارسلونا حضور دارد. آاس نوشت که مدافع میانی 33 ساله که با انتقال آزاد از باشگاه اتلتیک به بارسا آمد، تنها بازیکن از شش بازیکنی است که در تابستان 2023 وارد این تیم شدند. اینیگو فصل قبل فقط 20 بازی برای بارسا انجام داد. اوریول رومئو، ایلکای، ویتور روکه (به بتیس می‌رود) و ژوائو فلیکس و کانسلو، جدا شده‌های بارسا در این تابستان هستند.
مصدومیت اخیر رونالد آرائوخو باعث شد تا بارسا قرارداد سال دوم اینیگو را ثبت کند و او اگر تمدید نکند، فصل بعد رایگان جدا خواهد شد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره