نماد آخرین خبر

عجیب‌ترین دیدار تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عجیب‌ترین دیدار تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی!

ورزش 3/تیم ملی فوتسال ایران عصر روز گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه هفت بر صفر برابر حریف دورهمی متشکل از بازیکنان تیم پایین جدولی لیگ دسته اول به پیروزی رسید.
در شرایطی که دو مسابقه دوستانه برابر کراواسی منتفی شده است و حریفان ایران در مرحله گروهی جام جهانی به شکل منظم و برنامه‌ریزی شده دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته اند، اما شاگردان شمسایی به شکل عجیبی پیش از بازی با قزاقستان در برابر یک تیم دورهمی متشکل از بازیکنان لیگ دسته اولی رفتند و جشنواره گل به پا کردند. ابتدا شنیده می‌شد حریف روز گذشته تیم ملی منتخبی از بازیکنان لیگ یک در فصل گذشته خواهد بود اما حقیقت این است، بازیکنان روبه‌روی ملی‌پوشان از تیمی بوده‌اند که فصل پیش تا یک قدمی سقوط به لیگ دسته دوم فاصله داشته‌اند.
در این دیدار سبک سجاد یوسف‌خواه، محمدحسین درخشانی، بهروز عظیمی، اصغر حسن‌زاده، امیرحسین داودی دوگل و علیرضا رفیعی موفق به گلزنی شدند.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار دوستانه بعدی خود به مصاف تیم بانک کارآفرین خواهد رفت و سپس برای دو مصاف با قزاقستان، عازم آلماتی می‌شود.
به نظر می‌رسد، تیم ملی فوتسال ایران با کمترین مسابقه دوستانه در بین تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی 2024 راهی آوردگاه بزرگ خواهد شد و چنین مسئله‌ای می‌تواند تبعات سنگینی برای شمسایی و تیمش به همراه داشته باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره