نماد آخرین خبر

وینی برای رونالدو یک گل خاص کنار گذاشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وینی برای رونالدو یک گل خاص کنار گذاشت!

ورزش 3/وینیسیوس یکشنبه در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر وایادولید، تیم تحت مالکیت رونالدو برزیلی، به میدان خواهد رفت و اگر گلزنی کند، گل خاصی برایش خواهد شد.
وینیسیوس در هفته دوم لالیگا می تواند یک گل بسیار ویژه را مقابل رئال وایادولید به ثمر برساند. ستاره برزیلی که در 177 بازی لیگ 49 گل به ثمر رسانده است، تنها یک گل تا رسیدن به 50 گل در مسابقات قهرمانی داخلی فوتبال اسپانیا فاصله دارد.
وینی اولین گل لیگ خود را در 3 فوریه 2019 در دقیقه 80 بازی مقابل دپورتیوو آلاوس در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند، در دیداری که با برتری 3-0 رئال به پایان رسید. آخرین گل های او در لالیگا نیز برابر همین تیم بوده است. فصل قبل او در 14 می، در هفته 36 بازی بازی ها که رئال با 5 گل آلاوس را در برنابئو برد، دبل کرد.

میانگین گل های وینی در لالیگا 0.27 گل در هر بازی است و او هر 238 دقیقه یک گل برای رئال در لیگ داخلی زده است. در هفت فصل حضورش در تیم اصلی رئال، این برزیلی تنها یک بار هت تریک کرده است، مقابل لوانته در برنابئو (برتری 6-0) و در هفته 36 لالیگا 22-2021. در همان فصل او برابر لوانته (3-3)، مقابل الچه (1-2) و نیز مقابل و والنسیا (4-1) در برنابئو دبل کرده بود.
49 گلی که وینیسیوس تا به امروز در لالیگا به ثمر رسانده، 25 امتیاز برای رئال به همراه داشته است و بهترین رکورد گلزنی او در لالیگا 17 گلش در فصل 22-2021 بوده است.


وینی 49 گل و تنها یک پنالتی
همچنین لازم به ذکر است که تنها یکی از گل های وینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است، گلی که در پیروزی 3-2 رئال مادرید مقابل بارسا در 21 آوریل فصل قبل به ثمر رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره