نماد آخرین خبر

سه ستاره سپاهان در انتظار صدور کارت بازی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سه ستاره سپاهان در انتظار صدور کارت بازی

ورزش 3/درست به‌مانند سال گذشته در فصل جدید نیز سپاهان با مشکل ثبت قرارداد چند بازیکن اصلی خود مواجه شده است.
سال گذشته در شرایطی رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان با مصاف برابر تراکتور و پیروزی 3 بر یک برابر شاگردان پاکو خمس آغاز شد که عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو خرید پر سر و صدای طلایی‌پوشان به دلیل قوانین جدید مربوط به سقف بودجه کارت بازی آنها صادر نشد و تا هفته هفتم که سپاهان در خانه مقابل صنعت نفت بازی کرد این ماجرا ادامه داشت و تا پایان نیم فصل هم پای 6 بازیکن دیگر تیم به میان آمد.
در فصل جدید هم این مشکل بار دیگر برای سپاهان تکرار شده و مورایس در هفته ابتدایی از مهدی لیموچی و هادی محمدی به همین دلیل نتوانست بهره ببرد و حالا استیون انزونزی که پس از مصاف طلایی پوشان برابر چادرملو با سپاهان قرارداد امضا کرد با مشکل مشابهی مواجه شده است.
این روزها سپاهان به همراه استقلال و تراکتور در تلاش برای افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در آسیا هستند که پرسپولیس یک تنه مقابل این درخواست ایستاده و به دلیل جدا شدن سه ستاره تیمش که به تراکتور پیوسته‌اند با این سه باشگاه هم‌سو نشده است.
حالا باید دید سپاهان چه چاره‌ای برای برطرف کردن این مشکل و استفاده از سه بازیکن خود در بازی‌های آینده خواهد داشت. به هر ترتیب کارت بازی این سه بازیکن برای دیدار برابر خیبر صادر نشده و آنها باید برای رسیدن به فهرست تیم در انتظار تلاش و اقدامات جدید از سوی مدیران باشگاه باشند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره