نماد آخرین خبر

تمدید ستاره یوونتوس تا 2026

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمدید ستاره یوونتوس تا 2026

ورزش 3/وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی، قراردادش با یوونتوس را تمدید کرد.
همکاری بین وستون مک‌کنی و یوونتوس ادامه دارد و بر اساس اعلام این باشگاه ایتالیایی، هافبک آمریکایی قرارداد خود را با بیانکونری تا 30 ژوئن 2026 تمدید کرد.
سایت رسمی باشگاه یوونتوس با اعلام این خبر نوشت: "مک‌کنی که در آگوست 2020 از شالکه جذب شد، پس از انتقال قرضی به لیدز در سال 2023، 134 بازی در یوونتوس داشته که حاصل آن 13 گل و 15 پاس گل بود.
بعد از صحبت در مورد گل‌ها، هواداران برای همیشه بازی فراموش‌نشدنی او مقابل بارسلونا در دسامبر 2020 را به یاد می‌آورند که یک پیروزی به یاد ماندنی 3-0 را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد.
یک تهدید در حمله و یک جنگجوی واقعی در سراسر زمین؛ این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته مهره تقریبا ثابت بود و در 38 بازی از 43 مسابقه‌ای که در تمام رقابت‌ها برگزار شد، حضور داشت.

رزومه مک‌‌کنی در بیانکونری شامل یک سوپر جام و دو جام حذفی ایتالیا است. او بدون شک به چیزهای بیشتری امیدوار خواهد بود، چون آینده او در اینجا ادامه دارد.
فصل گذشته، وستون مک‌کنی بیش از هر بازیکن دیگر یوونتوس در تمام رقابت‌ها پاس گل داد (10) و او با 9 گل، پس از 12 گل کریستین پولیشیچ، دومین بازیکن آمریکایی با بیشترین تعداد گل در سری A محسوب می‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره