نماد آخرین خبر

نکونام امیدوار به روزهای درخشان بعد از فیفادی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نکونام امیدوار به روزهای درخشان بعد از فیفادی

ورزش 3/جواد نکونام از عملکرد بازیکنان این تیم اعلام رضایت کرد.
 جواد نکونام در نشست مطبوعاتی بعد از مسابقه از عملکرد تیم‌اش مقابل ملوان اعلام رضایت کرد و از کیفیت بازیکنانش در این مسابقه رضایت داشت اما چند نکته مختلف را عامل تحت فشار قرار گرفتن استقلال در این مسابقه دانست و نکات ضعفی را در تیم خود اعلام کرد.
بعد از جدایی سامان تورانیان استقلال در پست دفاع راست با کمبود بازیکن رو به رو است که هنوز بازیکنی در این پست جذب نشده است، این یکی از نکاتی بود که نکونام به آن اشاره کرد، البته این اتفاق در جریان بازی با ملوان تاثیر چندانی نداشت.
عدم حضور بلانکو یکی از بزرگترین مشکلات نکونام بود، او روی مهاجم آرژانتینی تیم خود حساب ویژه ای باز کرده بود و پلن‌های تاکتیکی خود را با حضور این مهاجم در نوک پیکان خط حمله استقلال چیده بود، غیبت این بازیکن یکی از بزرگترین انتقادهای نکونام بود که مستقیم مدیرعامل استقلال را هدف گرفت.
اما در شرایط کلی و با توجه به هفته دوم لیگ برتر نکونام از عملکرد شاگردانش اعلام رضایت کرد و همچنین نوید روزهای بهتر، کیفیت بالاتر و نتایج مطلوب‌تر بعد از فیفادی را به هواداران استقلال داد، این صحبت به دلیل تمرینات بیشتر، حضور کامل نفرات و البته هماهنگی بازیکنان جدید با سیستم مدنظر نکونام است.
استقلال با یک تساوی و یک پیروزی به بازی استقلال خوزستان رسید و اولین امتیاز خود را در بازی دوم لیگ از دست داد اما آنها با پیروزی مقابل استقلال خوزستان می‌توانند در وقفه لیگ شرایط بهتری پیدا کنند و آماده ادامه مسابقات شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره