نماد آخرین خبر

ستاره برزیلی قربانی انتقال کانسلو به الهلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره برزیلی قربانی انتقال کانسلو به الهلال

ورزش 3/رنان لودی، مدافع چپ برزیلی الهلال، قرار است از این تیم برود تا راه برای امضای قرارداد با ژوائو کانسلو هموار شود.
  ژوائو کانسلو ناامید از رسیدن پیشنهاد بارسلونا و با اطمینان از اینکه جایی در ایده‌های پپ گواردیولا ندارد، به جدایی از سیتی نزدیک‌تر از همیشه است و مقصد او را الهلال می‌دانند.
کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که منچسترسیتی را بار دیگر ترک کند و با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوست. عملکرد قابل قبول او در این تیم باعث شد که بسیاری منتظر ادامه حضور او در این تیم در فصل پیش رو باشند. اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و همچنین عملکرد او در بازی‌های بزرگی مانند دیدار برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته باعث شده است که مدیران بارسا تردید بسیاری برای جذب دوباره او داشته باشند و این در حالی است که او تمایلی هم برای ادامه حضور در منچسترسیتی ندارد.
اما انتقال او به الهلال نیز با مانعی بزرگ همراه شده است. در این تردیدی نیست که الهلال ستاره پرتغالی را می‌خواهد اما آنها در این راه یک مشکل ویژه دارند. طبق قانون لیگ عربستان، تیم‌ها نمی‌توانند بیش از 10 بازیکن خارجی در فهرست خود داشته باشند و در هر بازی فقط 8 نفر می‌توانند دعوت شوند. قهرمان عربستان که با اشباع بازیکن خارجی روبرو است، این روزها به دنبال راهی برای انتقال رنان لودی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، است، تا بتواند با کانسلو امضا کند. به این ترتیب لودی قربانی انتقال کانسلو به الهلال خواهد شد. لودی در انتقالات زمستانی فصل قبل با 20 میلیون یورو به الهلال پیوسته بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره