نماد آخرین خبر

بازگشت ستاره جنجالی انگلیسی به بازی‌های ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت ستاره جنجالی انگلیسی به بازی‌های ملی

ورزش 3/ رسانه های انگلیسی ادعا کرده اند میسون گرینوود قصد دارد برای تیم ملی جامائیکا بازی کند و این کشور از اتحادیه فوتبال انگلیس و فیفا درخواست مجوز نیز کرده است.
 میسون گرینوود دوباره بازی های ملی انجام خواهد داد، اما نه برای انگلیس. این بازیکن 22 ساله انگلیسی به دلیل دو تابعیتی بودن خود می تواند برای جامائیکا نیز بازی کند و این کشور برای این جا به جایی از اتحادیه فوتبال انگلیس و فیفا درخواست مجوز کرده است.
آخرین باری که مهاجم فعلی مارسی در یک بازی بین المللی به میدان رفت، چهار سال پیش بود که پانزده دقیقه برای تیم انگلیس در بازی لیگ ملت ها مقابل ایسلند به میدان رفت. این اولین و آخرین بازی بین المللی او تاکنون بوده است.
گرت ساوتگیت، سرمربی وقت تیم ملی، پس از اینکه او و فودن قوانین قرنطینه دوران کرونا را زیر پا گذاشتند، تصمیم گرفت تا گرینوود را به خانه بفرستد. هجده ماه بعد او توسط منچستریونایتد به دلیل اتهام تجاوز جنسی محروم شد. این مهاجم از تیم ملی هم کنار گذاشته شد و از آن زمان حتی یک دقیقه هم برای سه شیرها بازی نکرده است.
حالا استیو مک‌کلارن، سرمربی فعلی تیم ملی جامائیکا، دوست دارد گرین‌وود را در اختیار داشته باشد. به همین منظور فدراسیون فوتبال جامائیکا اسناد این انتقال را به اتحادیه فوتبال انگلیس تحویل داده و سپس تاییدیه رسمی فیفا باقی خواهد ماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره