نماد آخرین خبر

درخشان: افت فوتبال پایه کشورمان 4 دلیل مهم دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
درخشان: افت فوتبال پایه کشورمان 4 دلیل مهم دارد

فارس/ سرمربی اسبق تیم ملی جوانان کشورمان گفت: تیم امید ازبکستان را درمسابقات المپیک دیدید؟ دیگر تیم ها نیز در حال پیشرفت هستند.
حمید درخشان درمورد شکست تیم ملی نوجوانان ایران مقابل تاجیکستان در رده بندی رقابت های کافا اظهار داشت: در فوتبال پایه گاهی با یک برد تصور ی کنیم بهترین عملکرد دنیا را داریم و از نظر زیرساختی ها هیچ کمبودی نداریم! مثلا وقتی با تیم ملی جوانان توانستیم برزیل را شکست بدهیم آن برد را برجسته کردیم ولی فراموش کردیم که در این رقابت ها حذف شده ایم! درواقع حذف شدن در آن مسابقات را با برد برزیل لاپوشانی کردیم.وی افزود: تیم امیدمان بازنده می شود و در همان مرحله اول حذف می شود اما کسی جوابگو نیست! نمی گویند چرا حذف شدیم! دلیلش مشخص است برنامه ریزی و تدارک مناسبی نداشتیم. یکی از بهترین تیم های کشورمان در اصفهان و خانه خودش 4 گل از شباب الاهلی امارات در پلی آف آسیا می خورد و به لیگ نخبگان نمی رسد! این باخت اولتیماتومی به فوتبال ما بود. سابقه نداشته تیمی در خانه خودمان در این سطح 4 گل از حریفش بخورد. باید هوشیار باشیم چون راه را داریم اشتباه می رویم. زیرساخت های مناسبی در فوتبال نداریم.سرمربی تیم داماشیان گیلان تصریح کرد: تیم امید ازبکستان را درمسابقات المپیک دیدید؟ دیگر تیم ها نیز در حال پیشرفت هستند. افت فوتبال پایه ما 4 دلیل مهم دارد. اول برنامه ریزی، دوم نداشتن زیرساخت های مناسب، سوم نبود سرمایه گذاری مطلوب در فوتبال پایه و چهارم نداشتن آدم های متخصص در بخش فنی. اگر این مسایل را حل نکنیم از بقیه رقبا در اسیا جا می مانیم و حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.


درخشان با اشاره به مسابقات لیگ برتر و داور ویدئویی اظهار داشت: اصلا نمی خواهم نگاهی رنگی داشته باشم اما VAR را آوردیم که در فوتبال حق به حقدار برسد اما حداقل در این دو هفته شرایط اینگونه نبوده است! اصلا مشخص نیست چه می شود؟! قبل از آمدن کمک داور ویدئویی فقط داور وسط اشتباه می کرد ولی اکنون شاهد هستیم که آن سه داوری هم که پشت VAR نشسته اند مرتکب اشتباه می شوند و در واقع 4 داور مرتکب اشتباه می شوند! اینگونه حق به حقدار نمی رسد. این اتفاقاتی که گفتم هم در مورد کمک داور ویدئویی و هم در مور فوتبال پایه خنده دارنیست گریه دارد و باید اشک بریزیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره