نماد آخرین خبر

بارسا مدافعش را به اتلتیکو قرض داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا مدافعش را به اتلتیکو قرض داد

ورزش 3/انتقال قرضی کلمنت لنگله از بارسلونا به اتلتیکو رسمی شد و مدافع فرانسوی فصل جاری را زیر نظر سیمئونه بازی خواهد کرد. لنگله تبدیل به پنجمین خرید تابستانی اتلتیکو شد.
کلمنت لنگله حالا بازیکن اتلتیکو مادرید است. مدافع میانی فرانسوی تبدیل به آخرین تقویت کننده خط دفاع روخی بلانکوس شد، همان پستی که سیمئونه روی آن اصرار داشت و فصل قبل از این ناحیه آسیب زیادی دید. این ملی پوش فرانسوی به صورت قرضی از بارسلونا راهی اتلتیکو شده و باشگاه مادریدی سه میلیون یورو به علاوه 750 هزار یورو متغیرها به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.
لنگله دیشب در متروپولیتانو بود و بازی اتلتیکو و خیرونا را از جایگاه ویژه تماشا کرد. او همچنان به تیم بارسلونا تعلق خواهد داشت که بخش زیادی از دستمزد بالای او را پرداخت می‌کند. لنگله برای سهولت انتقال اخیرا قراردادش را با کسر دستمزد یک سال دیگر با بارسا تمدید کرده بود.
او در دو فصل گذشته قرضی برای تاتنهام و استون ویلا بازی کرد ولی هیچکدام حاضر به خرید دائمی او نشدند. او فصل قبل 25 بازی برای ویلا انجام داد.
لنگله 15 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده و در سال 2021 با کشورش قهرمان لیگ ملت‌ها شد. اکنون هدف او بازگشت به تیم ملی فرانسه با درخشش در اتلتیکو است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره