نماد آخرین خبر

دو شروع متفاوت؛ آماری که امباپه را خجالت‌زده کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو شروع متفاوت؛ آماری که امباپه را خجالت‌زده کرد

ورزش 3/امباپه و اندریک، هر دو اولین بازی خود در برنابئو را تجربه کردند و دو شروع کاملا متفاوت داشتند. ستاره فرانسوی بدون گلزنی رفت و دومی تقریبا به محض ورود به زمین گلزنی کرد و تاریخ‌ساز شد. اندریک حالا جوان‌ترین گلزن غیراسپانیایی است که در اولین بازی خود برای رئال گل می‌زند.
دیروز قرار بود روز کیلیان امباپه باشد و ورزشگاه نیز کامل به‌خاطر او پر شده بود اما زنندگان گل کسانی دیگر بودند: فده، براهیم و اندریک.
دیروز پاهای کیلیان نمی‌لرزید، اما هم بدشانس بود و هم بی‌دقت. او به دنبال دروازه بود و چندبار آن را لمس کرد: اولی، پس از پاس بلند رودیگر و ضربه والی و دومی از چند قدمی دروازه روی پاس وینیسیوس. در هر دو مورد را گلر مهار کرد. امباپه تنها در تعداد ضربات (پنج بر چهار) از گولر پیشی گرفت، اما آنها در ضربات به سمت دروازه برابر بودند (هر کدام سه ضربه). با این حال، جزئیات قابل توجهی در مورد او وجود دارد: امباپه با 47 دخالت در جریان بازی فقط از تیبو کورتوا پیشی گرفت (31 بار)!
اندریک ولی شروعی متفاوت داشت. او در سن 18 سال و 35 روز اولین گلش برای رئال را زد انجام داد و تبدیل به جوان‌ترین خارجی رئال شد که در لیگ اسپانیا گل زده است. او از رکورد رافائل واران عبور کرد. اندریک قدر پاس براهیم را دانست و با یک شوت پای راست توانست کار را تمام کند.
همه برای امباپه آمده بودند ولی راضی از درخشش یک بچه 18 ساله به خانه برگشتند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره