نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دو دستگاه وی ای آر جدید در لیگ ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو دستگاه وی ای آر جدید در لیگ ایران

ورزش 3/در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر ایران، پنج مسابقه با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد که این موضوع اعتراض سایر تیم‌ها را به دنبال داشت و باعث شد آنها نسبت به عدم برگزاری مسابقات خود با VAR گلایه داشته باشند.
بر همین اساس فدراسیون فوتبال قصد دارد در هفته سوم لیگ علاوه بر تقابل پرسپولیس - فولاد و استقلال تهران - استقلال خوزستان، دیدار تیم‌های سپاهان - شمس‌آذر قزوین و خیبر خرم‌آباد - ذوب‌آهن اصفهان را با VAR برگزار کند.
البته این درحالی است که تاکنون تنها دو دستگاه VAR وارد ایران شده اما قرار است امروز دو دستگاه جدید نیز با کشور وارد شود تا تعداد مسابقاتی که با این تکنولوژی برگزار می‌شوند، افزایش پیدا کند.
پیش از این، دیدار تیم‌های پرسپولیس - ذوب‌آهن و شمس‌آذر - استقلال در هفته اول با VAR برگزار شده بود و در هفته دوم هم پس از برگزاری مسابقات آلومینیوم - نساجی و تراکتور - پرسپولیس، یکی از دستگاه‌ها بلافاصله به قزوین منتقل شد تا این تکنولوژی، دیدار استقلال و ملوان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
با دو ورود دستگاه‌ جدید فدراسیون فوتبال می‌تواند بدون جابجایی دستگاه‌ها چهار مسابقه را با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره