نماد آخرین خبر

پیام مهاجم یووه به بارسا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام مهاجم یووه به بارسا

ورزش 3/مدیر برنامه فدریکو کیه‌زا در تماسی با مدیران بارسلونا از علاقه او به پیوستن به این باشگاه خبر داده است.
کیه‌زا یکی از بازیکنان خوب تیم ملی ایتالیا است که پیش‌بینی می‌شد آینده بسیار درخشانی داشته باشد اما مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که نتواند از مهارت و توانایی‌هایش در ترکیب یوونتوس استفاده کند و حالا روزهای سختی را در این باشگاه سپری می‌کند.
حضور تیاگو موتا روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدید و جانشین مکس آلگری باعث شد که تغییرات زیادی در فهرست یووه ایجاد شود و این بازیکن هم یکی از بازیکنانی بود که سرمربی جدید دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او نداشت و به باشگاه یوونتوس اعلام کرد که باید برای فروش او اقدام کند.
با توجه به این که تنها یک سال از قرارداد این ستاره ایتالیایی با یوونتوس باقی مانده است، مدیران باشگاه هم دوست ندارند که او را به عنوان بازیکن آزاد به صورت رایگان از دست بدهند و مایل هستند که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برای فروش او با باشگاهی دیگر به توافق برسند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای جذب این بازیکن به دست آنها نرسیده است.
پیش از این صحبت‌هایی درباره علاقه چند باشگاه لیگ برتری به جذب کیه‌زا مطرح شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که او دوست دارد راهی باشگاه دیگری شود. فابریتزیو رومانو مدعی شده است که مدیر برنامه این بازیکن به مدیران بارسا اطلاع داده که او دوست دارد پیراهن این تیم را به تن کند و علاقه زیادی به حضور در پروژه ورزشی بارسا دارد.
مدیران این باشگاه در حال بررسی چند گزینه دیگر هم هستند و حضور کیه‌زا در بارسا در نهایت بستگی به تصمیم آنها در این زمینه دارد اما او امیدوار است که بتواند نظر این باشگاه را جلب کند و یووه هم منتظر دریافت پیشنهادی رسمی است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره