نماد آخرین خبر

گواردیولا: هالند جانوری ترسناک است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: هالند جانوری ترسناک است!

ورزش 3/پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند در این فصل از سال‌های گذشته بهتر شده و آمادگی‌اش ترسناک است.
هالند یکی از دلایل موفقیت منچسترسیتی در دو فصل اخیر بوده و عملکرد درخشانش باعث شده است که بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان از درخشش او در زمین و مهارتش در تبدیل کردن توپ‌های مختلف به گل را مورد تحسین قرار دهند و صحبت بسیاری در این زمینه مطرح شود.
این بازیکن فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم طوفانی آغاز کرد و و در دو هفته‌ای که از شروع مسابقات گذشته موفق شده است تا به حال چهار گل برای سیتی به ثمر برساند که آمار بسیار درخشانی برای او به حساب می‌آید و گواردیولا هم محو درخشش این ستاره تیمش شده است.
سرمربی سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره هالند اظهار داشت: «من این احساس را دارم که او سریع‌تر و سرزنده‌تر شده است. پس از جلسات تمرین مدت طولانی‌تر در زمین می‌ماند تا روی سانترها و کنترل توپ تمرین کند. این اتفاق فصل گذشته هرگز رخ نمی‌داد چون هیچکس کامل نیست. او با توجه به شرایط بدنی‌اش باید در بهترین وضعیت باشد تا بتواند در این سطح بازی کند. فصل گذشته هم خوب بود.
وقتی که زیاد می‌دود بسیار خوشحال هستم و می‌بینم که مثل یک جانور وحشی پرس می‌کند. این کار به گل زنی هم کمک می‌کند. تصور کنید که یک مدافع میانی صاحب توپ باشد و او با فیزیک خاصش به سمت این بازیکن بدود. هالند واقعا ترسناک است. بازیکنانی در میانه زمین داریم که می‌توانند او را حمایت کنند حالا در پرس از جلو موثرتر هستیم. ما به حالم نیاز داریم و هیچ تردیدی در این باره نیست. حتی اگر گل نزند هم مشکلی نیست اما بهتر است بزند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره