نماد آخرین خبر

سرمربی متخلف باز هم روی نیمکت ملوان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی متخلف باز هم روی نیمکت ملوان!

ورزش 3/منابع موثق از یک انتصاب عجیب و غیرقابل باور روی نیمکت تیم زنان ملوان خبر می‌دهند.
سال گذشته تیم زنان ملوان با یک بودجه کمتر دیده شده در فوتبال زنان، به دنبال قهرمانی این تیم در لیگ برتر بودند و در این راه ستاره‌های نام‌دار لیگ زنان نیز ازجمله افسانه چترنور و شبنم بهشت را نیز جذب کردند. ملوان در مسیر قهرمانی اتفاقا موفق هم پیش می‌رفت اما شاید یک مانع بزرگ در داخل همین باشگاه، قهرمانی را از این تیم گرفت!
اعظم غلامی، مدیر تیم ملی فوتبال زنان که بر اساس مصوبه و قوانین فدراسیون فوتبال، به دلیل اینکه در تیم ملی فعالیت داشت، حق مربی‌گری در تیم‌های باشگاهی از او سلب شده بود؛ هدایت تیم زنان ملوان را به عهده گرفته بود اما روی نیمکت این تیم نمی‌نشست!
غلامی که برای دور زدن قانون، نام یکی از مربیان نه چندان باتجربه را به عنوان سرمربی تیم زنان ملوان به سازمان لیگ معرفی کرده بود؛ خودش در تمرینات این تیم حاضر می‌شد و در روز مسابقه هم از پشت فنس‌ها تیم را هدایت می‌کرد تا فدراسیون او را از تیم ملی کنار نگذارد؛ اما بلافاصله بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر زنان و عدم قهرمانی ملوان، او با افشای نقش اصلی خودش با اغلب رسانه‌ها مصاحبه کرد و از ناداوری و حتی دوپینگ خاتون بم گفت!
در حدفاصل پایان لیگ هفدهم زنان و در فاصله کمتر از یک ماه و نیم تا آغاز لیگ هجدهم، اغلب بازیکنان فصل گذشته این تیم، نداشتن مربی روی نیمکت ملوان را علت اصلی ناکامی این تیم در فصل گذشته عنوان می‌کنند که سبب شد این تیم در هفته‌های پایانی جام را به خاتون واگذار کند.
اما خبر عجیب این است که غلامی باز هم به دنبال سرمربی‌گری این تیم است و به نظر می‌رسد به همان روش فصل گذشته با دور زدن علنی قانون به این عنوان خواهد رسید!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره