نماد آخرین خبر

توافق الهلال و بایرن مونیخ برای انتقال کومان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
توافق الهلال و بایرن مونیخ برای انتقال کومان

تسنیم/کینگسلی کومان که نامش در این تابستان در لیست خروجی باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته؛ به جدایی از این تیم نزدیک شده است. طبق گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس؛ باشگاه الهلال عربستان بر سر به خدمت کینگسلی کومان با بایرن به توافق رسیده است، هر چند این بال فرانسوی هنوز موافقتش با این انتقال اعلام نکرده است.
شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم از توافق دو باشگاه بر سر انتقال کومان 28 ساله خبر داد و مدعی شد که این بال فرانسوی در صورت عدم دریافت پیشنهاد خوبی از باشگاه‌های اروپایی، از رفتن به لیگ عربستان استقبال خواهد کرد.  نشریه آلمانی «بیلد» هم در این خصوص خبر داد؛ کومان آماده رفتن به عربستان و پیوستن به الهلال است اما بحث در مورد میزان دستمزد این بازیکن همچنان ادامه دارد.  
فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ الهلال پیشنهادی قابل‌توجه برای جذب کینگسلی کومان به بایرن داده است. باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس و بارسلونا هم برای جذب این بال فرانسوی با هم رقابت می‌کنند. کومان هنوز تصمیم نهایی را در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش نگرفته است.
الهلال رقیب تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان نخبگان آسیا است و به ترتیب در تاریخ‌های 14 آبان و 16 بهمن پذیرای این تیم عربستانی خواهند بود.
هافبک پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس مورد توجه باشگاه‌هایی همچون آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی قرار دارد، تا سال 2027 تحت قرارداد باشگاه بایرن است. او تاکنون به این تیم برای کسب 19 جام مختلف کمک کرده است از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره