نماد آخرین خبر

سپاهان درخواست افزایش سقف بودجه را نداشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان درخواست افزایش سقف بودجه را نداشت!

ورزش 3/مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان، در مورد قانون سقف بودجه صحبت کرد‌.
مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان در مورد جلسه با فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما تعاملات خوبی با فدراسیون داشتیم و دائما برای پیگیری به فدراسیون می‌آییم. این چند وقت هم که اصفهان میزبان تیم ملی است برای بازی‌ها و ما هم به عنوان یک بخشی از جریان برای برگزاری هرچه بهتر بازی‌های تیم ملی کمک می‌کنیم.
او در مورد درخواست سپاهان مبنی بر افزایش سقف بودجه گفت: من اطلاع دقیقی از عدم موافقت تیم‌ها ندارم. ما یک جلسه‌ داشتیم و چهار مدیرعامل باشگاه‌های آسیایی بودند. ما درخواست افزایش سقف نداشتیم. یک قابلیتی در دستورالعمل سقف بودجه داشتیم که اشاره می‌کند پاداش آسیایی به سقف بودجه اضافه شود و ما درخواست‌مان رعایت این بند قانونی بود. ما نمی‌خواستیم کسی قانون را رعایت نکند.
آذربایجانی ادامه داد: قرار است جلسه‌ای داشته باشم و این عدد رقم‌ها را بررسی کنیم. من خودم هم سابقه اقتصادی دارم و حسابرسی یک تشکیلات قوی نیاز دارد. ما پیشنهادمان این است به موضوع حسابرسی هم به عنوان یک موضوع تخصصی نگاه بشود تا هم قانون رعایت شود.
او در مورد اینکه هر باشگاه باید چقدر سقف بودجه داشته باشد گفت: یک بحث داخلی داریم و یک بحث حضور در رقابت‌های بین المللی است. در بحث داخلی دوستان هم گفتند می‌خواهند ناترازی را برطرف کنند. ما دو روش برای تراز کردن داریم، یکی اینکه تیم‌های قوی را ضعیف کنیم که آسیبش را در مسابقات بین المللی می‌بینیم. دیدید که سردار آزمون که وارد شباب الاهلی شد بازیکن آکادمی ما بود و ظرف ۷۷ ثانیه به ما گل زد. ما باید همه الزامات را در نظر بگیریم و به قانون پایبند باشیم، اما حضور ما در مجامع بین المللی هم مهم است. مردم ما روی فوتبال حساسیت دارند. آن ارزش و شادی و نشاط اجتماعی مهم است. فوتبال می‌تواند همبستگی ملی را ایجاد کند و باید یک رقم معقولی هزینه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره