نماد آخرین خبر

همه گزینه‌های بارسلونا کنسل شدند!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
همه گزینه‌های بارسلونا کنسل شدند!

تسنیم/بارسلونا دیگر زمان زیادی برای نهایی کردن خریدهای جدید ندارد و به نظر نمی رسد بتواند انتقال بزرگی را نهایی کند.
به نقل از مارکا، در حالی که کمتر از 72 ساعت تا بسته شدن بازار انتقالات تابستانی باقی مانده، بارسلونا در حال بررسی آخرین گزینه های در دسترس خود است. مدیران رده بالای باشگاه تلاش دارند تا تمدید قرارداد با نایکی را ببندند و مدارکی را نیز به لالیگا ارسال کردند که رد شد و این نهاد مدارک بیشتری را درخواست کرده است.
با این حال تمدید با نایکی بزرگترین شانس بارسا برای حل فرپلی مالی است و هنوز امیدواری هایی وجود دارد. بارسا روش های دیگری را نیز مدنظر دارد ولی مشکل بزرگ بارسلونا زمان است و مبارزه ای ناعادلانه را باید انجام دهد.

فعلا واقع بینانه ترین احتمال این است که توافق با یک وینگر چپ بزرگ نهایی نشود. کاری که در شش ماه کامل نشده، به سختی می تواند در سه روز انجام شود. اگر اینطور باشد، باشگاه به سراغ مدافع میانی می رود. مصدومیت آرائوخو و کریستنسن با توجه به اینکه ژول کنده مدافع راست تیم خواهد بود، تقویت این پست را حیاتی کرده اما مدافع بزرگ با قیمت مقرون به صرفه ای برای بارسا در بازار نیست.
بارسا در روزهای اخیر شانس جذب فدریکو کیه‌زا و ژوائو کانسلو را هم به طور قطع از دست داده و الکس وایه را نیز به سلتیک قرض داد. زمان به سرعت در حال گذر است و اخبار خوبی از بارسلونا به گوش نمی رسد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره