نماد آخرین خبر

عطایی: از اعتبار والیبال ایران دفاع می‌کنیم

منبع
مهر
بروزرسانی
عطایی: از اعتبار والیبال ایران دفاع می‌کنیم

مهر/سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: سعی داریم وضعیت مناسبی برای شروع مسابقات داشته باشیم. از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان در مسابقات باشگاه‌های آسیا باشیم.
رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۲ در این مسابقات حضور خواهند داشت.
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در خصوص آمادگی تیمش اظهار کرد: از اواخر تیر ماه تمرینات خود را آغاز کردیم. پیش از شروع، تمریناتی آنلاین برای بازیکنان داشتیم تا با آمادگی قابل قبول فشار تمرینات را تحمل کنند. اردوها را راه انداختیم و تلاش کردیم با آماده‌سازی بازیکنان به فرم ایده‌آل برسیم. خوشبختانه تمرینات خوب پیش رفت و بازیکنان در وضعیت قابل قبولی هستند. تا زمان آغاز مسابقات تیم به آمادگی نهایی خود خواهد رسید. چند دیدار تدارکاتی برنامه‌ریزی کردیم که از امروز آغاز خواهد شد تا به نقاط ضعف خود پی ببریم و برنامه‌ریزی لازم را برای ادامه راه انجام دهیم.
سرمربی تیم فولاد سیرجان در مورد حضورشان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: سعی داریم وضعیت مناسبی برای شروع مسابقات داشته باشیم. از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان در مسابقات باشگاه‌های آسیا باشیم.
عطایی درباره دیدارهای تدارکاتی‌شان گفت: دو دیدار با تیم شهرداری ارومیه و دو مسابقه با تیم پاس یا همان نیروهای مسلح داریم. ممکن است دو دیدار تدارکاتی دیگر هم اضافه شود اما برگزاری چهار دیدار قطعی است. تمرینات ما در سیرجان پایان یافت به تهران آمدیم و پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در پایتخت به یزد خواهیم رفت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان مصدومیتی دارند، عنوان کرد: بازیکنان مصدومیت‌هایی جزئی دارند که مانع از بازی‌شان نخواهد شد. در ورزش حرفه‌ای این موضوع طبیعی است و برخی از بازیکنان مصدومیت‌هایی جزئی دارند که همراهشان هست اما مانع از بازی‌شان نمی‌شود. تلاش داریم با همراهی کادر پزشکی ناراحتی و دردها را به حداقل برسانیم تا در وضعیت بهتر و آمادگی نسبی از آنها استفاده کنیم.

عطایی در خصوص حریفانشان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و تنها لیست اولیه به تیم‌ها اعلام شده است. در جریان مسابقات تیم‌هایی که قطعاً حضور خواهند داشت را بررسی می‌کنیم اما از حالا نمی‌توان درباره مدعیان اصلی صحبت کرد. در حال حاضر دو تیم ایرانی بهتر از باقی تیم‌ها به نظر می‌رسند. امیدوارم شاهد مسابقات خوبی در باشگاه‌های آسیا با میزبانی خوب یزد باشیم و بتوانیم در بالاترین سطح میزبانی از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره